Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 2-åringen vår skal døpes. Og jeg lurer litt på hvordan de gjør det med selve døpinga når barnet er såpass stort? Har ikke snakket med presten enda. Anonymous poster hash: c00ea...bc7
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Vår eldste var nesten 3 år når han ble døpt. Han stod da på en krakk ved døpefonten og lente seg bare litt framover når han skulle få vann på hodet. Gikk helt fint. Anonymous poster hash: 2b53d...aa0
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Ok, takk. Gruer meg litt, for 2-åringen er veldig skeptisk. Hva pokker gjør vi hvis hun slår seg vrang og ikke vil da? Og hyler og skriker? Anonymous poster hash: c00ea...bc7
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Da kan du vente litt? Er vel ikke noe som haster? Tenker å døpe ungen min på 8 snart. Ungen er da også bevisst på det som skjer.. Anonymous poster hash: 37c5d...2cc
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Ja, var det jeg lurte litt på. Om dette kanskje er en dum alder å ha dåp? Er bare det at familien har mast en stund nå og syns det er på høy tid å få henne døpt. Så har begynt å stresse litt med det. Anonymous poster hash: c00ea...bc7
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Spør familien din om de har noen gode grunner/argumenter for at dette må skje akkurat nå? Og argumenter for hvorfor du synes det er greit å vente. Anonymous poster hash: 37c5d...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå