Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 har nå vært 5 dager i Danmark med ei venninne og hennes sønn som er ca like gammel som min. Jeg har vært utrolig lei og sliten av sønnen min for tida, men denne ferien har gjort meg så stolt av han. Veldig sjelden sutring, alt har liksom vært ok. Så til marerittet...den andre gutten..sutring til ALT og en mor som lar seg styre av gutten. til tider har vi ikke kunnet gå sammen for hvis min sønn nærmer seg henne blir det rabalder og ja stakkars hennes gutt. Den gutten har ikke nærmet seg meg på alle disse dagene..gutten en livredd alt. Min kan være litt bøllete til tider med å brøyte seg litt frem men tar det når jeg ser det men står ikke over han hele tiden. var på ett sted de kunne leke fritt...men hun står over barnet hele tiden og passer på den minste lille ting. mmin sønn har akkurat lært det med å ta nesa tar på nesa og gjør det med tommelen..det så hun venninna mi på som kliping og da kjeftet på sønnen min for å så gjøre det samme på han..WTF? merker vi har så vidt forskjellige foreldremåter. Jeg er ganske streng men lar han utfolde seg litt hvis han faller litt så gjøre ikke det noe. Men vi har klare regler, må det for at hverdagen skal bli grei siden vi er alene. Men hun har kjeftet så mye på min gutt som egentlig ikke har gjort noe galt, men pga hennes barn har vært sutrete og redd for alt. Til og med fått kjeft uten å være nær gutten hennes... nei neste år blir det ferie alene...og heller møte noen på ferie..for ett stress... deilig å gå av flyet idag må jeg si og hjem til meg selv.. Anonymous poster hash: 2c926...09b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Håper hun ikke leser dette da... Eller kanskje hun får seg en vekker da`;-) Anonymous poster hash: 9fa97...9b8
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Og så er det mulig at hun tenker at "aldri mer ferie med dem, ungen hennes var jo helt umulig!". Joda, vært borti det der selv. Det er slitsomt når foreldre kjører seg inn i mitt barn gjør ingenting galt-sporet. Dersom hun kjefter på sønnen din for ingenting håper jeg du sier fra til henne. Den som tier samtykker vet du.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 jeg sa ifra ja..og gikk heller bort fra de. Vet at ingen barn er uskyldige men de må jo få lov å prøve å ordne opp litt selv og tenker jeg. godt mulig hun tenker slik at det gjør meg ingenting...vet hun syns det var slitsomt med hennes unge og det gikk utover min. Men merker at når man har to så vidt forskjellige måter og være fforeldre på så går det ikke bra. <men uansett syns jeg ikke at barna skal bestemme alt... ikke nok med det men alt gikk så tregt..jeg er vant til at ting skal gå fort har en kjapp måte å være på. Bruker ikke lang tid på å pakke, planlegge og slikt..tenker raskt og går igang raskt..men når alt går i snilefart nei da har jeg ikke tålmodighet..menmen gutten min storkoste seg hvertfall når han fikk lov å leke og danse og ikke minst bade.. Anonymous poster hash: 2c926...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå