Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Tok nærbilde av meg selv i sola i dag..... Å herre for et syn!!!!!!! Masse linjer under øyekroken, kråketærne har flyttet seg langt ned på kinnene, tidenes sinterynke, store porer på kinnene og svære kvisearr etter graviditet, saggeøyelokk osv osv. Grøss!!!! Har herved gått inn i en krise og kjøper en koffert med restylane og botox på mandag!!! Anonymous poster hash: ce2fb...161
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Huuuff... Ja desverre... Er 37 år da... Anonymous poster hash: 48c92...420
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Rynker, grå hår og aktiv tyngdekraft Sånn går no dagan.... Anonymous poster hash: 0dcbe...2fd
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 He he. Er 36. Kroppen min holder seg veldig bra, og ansiktet sånn midt på treet. Men så har jeg også både gyllenbrun hud og fregner, så det skjuler kanskje skavankene litt? Ergrer meg mest over de grå hårene som plutselig tyter fram i tinningene. Veldig uvant og de synes så godt. Dilemma: La aldringen gå sin gang eller dekke over??? Anonymous poster hash: 4c223...2b5
Poetika med K Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Nærbilde av meg selv i sterkt dagslys sluttet jeg å ta for mange år siden gitt. Lever utmerket godt i fornektelsen
Namnam:D Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Nærbilder tar jeg ikke...holder å se meg selv i speilet Det værste for min del er pupper ned på knea, 3 barn og amming har gjort noe med mine tidligere så fyldige og "oppegående" pupper... For første gang i livet synes jeg igrunn silikon er helt greit, vurderer det faktisk seriøst...hehe...men koster så mye. Men når jeg samler puppa i bh'en ser det ok ut da Blir forøvrig 35 om få måneder...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er 35 og har et par leveregler. En av dem er; 'ALDRI, under noen omstendighet what so ever!, ta bilde av fjeset ditt mens du myser mot sola!' Så med det kan jeg si at 'Neida -synes jeg holder meg relativt godt jeg!' ..den dagen jeg derimot faller for fristelsen og knipser i vei med mysende fjes, ja, DA skal jeg også løpe skrikene tilbake hit og innse at slaget er tapt! Frem til det skjer later jeg som at jeg er lykkelig uvitende.. Anonymous poster hash: b2d0b...9a7
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Er 39, føler ikke jeg har de verste rynkene, men har aldri vært kjekt å se seg i et forstørrende speil pga store porer på nesa, blå ringer under øynene, fettklumper, etc. Og så har jeg mange grå hår, som jeg kamuflerer. Hadde jeg ikke skjult de grå hårene, ville jeg nok sett en del eldre ut. Anonymous poster hash: 413df...b43
Iiiiik Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Ser litt dårlig på nært hold, så jeg er ikke sikker. Tror jeg ser like glatt og flott ut som for 15 år siden La merke til det i dag faktisk, en del venner som legger ut nye profilbilder på FB. De jeg ikke har sett på noen år, har jammen fått mange nye streker i ansiktene sine. De jeg ser regelmessig legger jeg ikke like godt merke til forandringene på, men for de andre er det lett å se at livet leves mens dagene går.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Er 34 og et halvt. Har ikke rynker eller grå hår. Men kroppen bærer ellers preg av å ha bært fram fire barn :-) Dog etter fjeset å dømme, blir jeg spurt om leg på polet. Anonymous poster hash: 4b384...c13
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Er 34 og det har kommet linjer under øynene, vil ikke kalle dem rynker... Dekker de grå hårene med farge og linjene med "linefiller". Puppene derimot...ingen håp der :-( Anonymous poster hash: 8e80e...585
You can do it! Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 Mitt beste tips er å legge på seg i takt med rynkene, så fyller man ut den ekstra huden:-P Er 35 og ble spurt om legitimasjon på polet for noen dager siden:-D
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 43, ingen rynker bortsett fra bekymringsstreker mellom øyenbrynene som kommer frem når jeg har for mye bekymringer. Men grå hår har jeg hatt i mange år, så striper det litt. Anonymous poster hash: 34681...828
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 Mitt beste tips er å legge på seg i takt med rynkene, så fyller man ut den ekstra huden:-P Er 35 og ble spurt om legitimasjon på polet for noen dager siden:-D Hmmm, har nettopp gått ned noen kg pga høyt stoffskifte, så da er det ikke så rart jeg ser ekstra sliten og dradd ut kanskje? Anonymous poster hash: ce2fb...161
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Linefiller fra MAC, funker bra :-) Anonymous poster hash: 8e80e...585
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Nope...35 år og like glatt i huden som jeg var for 10 år siden. Har alltid tatt ekstremt godt vare på huden min og det høster jeg nå Anonymous poster hash: d1b74...5b2
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Jeg tror ikke man kan forhindre så mye med rens og Peel og krever, alle hudeksperter støtter dette. Sol derimot.... Anonymous poster hash: c554e...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå