Gå til innhold

Hvilket treningsapparat har dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei trimsykkelen og må ha noe å variere med:)

Lite barnevakt og mannen jobber i Nordsjøen.

Tips tips?? Merke pris:)

Anonymous poster hash: 03eb0...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har romaskin, tredemølle, stepmaskin og sånn ellipsemaskin, samt en sånn multitreningssak.

Nå skal det sies at ingenting av det blir særlig brukt......

Skrevet

Kjøp deg zumba på DVD.

Bosu og treningsstrikk er det eneste jeg har hjemme nå, men så er jeg også avhengig av å komme meg på treningssenteret for at det skal bli noe greie på det.

Eneste jeg lurer på å kjøpe meg nå er TRX (slynger). Genialt å ha med hvis man er ute og reiser også. Vanvittig bra trening.

Skrevet

Har ellipsemaskin. Ønsker meg romaskin

Skrevet

Jeg har en tredemølle, kostet 15.000,- men verdt det. Nå om sommeren bruker jeg den ikke så mye, men i dårlig vær eller hvis jeg er alene med ungene er den fin.

I tillegg har jeg en strikk og en trampoline som jeg deler med ungene. Det er også fin trening.

Anonymous poster hash: 1cb59...770
Skrevet

Hund :)

Anonymous poster hash: 62a1c...4ae

Skrevet

Vi har en altfor dyr tredemølle (fungerer som redskapsholder på låven)

Ett par pilatesballer med for lite luft, treningsmatte

Wii family trainer step

Treningsstrikker

Tre "bowlingkuler"  i forskjellige str. med håntak (vet ikke hva det heter), mannen har de på kontoret og vifter løs noen minutter hver kveld han får tid. 

En halv ball (myk pute) med en plate på, en slags balansesak kanskje? Vet ikke hva det er eller hvordan den brukes. Er mannens dings det også.

Har dessverre ingen tips syns trening er en unyttig måte å bruke energien på, syns det er bedre å gjøre noe fysisk arbeid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...