Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hvorfor har dere profil da? Jeg skriver ikke så mye på FB jeg heller, men skriver litt nå og da, og poster noen bilder i ny og ne. Men har endel FB venner som ikke skriver, eller deler noe. Og da lurer jeg på hvorfor de er innpå der? Kan liksom ikke spørre de heller, så da spør jeg dere. Anonymous poster hash: 9193e...0ed
nagini Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Mange bruker jo chatten og skriver pm'er til venner, man får med seg arrangementer etc. Blir jo dessverre mer og mer vanlig at utdrikningslag, sommerfester, kurs etc kun legges ut på facebook.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Deler lite på fb, men har mye kontakt med venner via chat og pm. Anonymous poster hash: 07ada...78d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Fordi Facebook er en døende trend. Anonymous poster hash: 8c7f1...887
Balumpalump Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Fordi jeg "må". Er en del arrangementer, meldinger og grupper som bare er på face, så da må jeg sjekke innom for å få med meg hva som skjer hvor. Deler en sjelden gang noen bilder og statuser, men jeg sletter statuser etter noen dager og alle bildene har personverninnstillinger som gjør at de fleste av mine venner ikke kan se dem. Hvis jeg ikke ville vist vedkommende et fysisk album/bilde når jeg møtte denne personen, så kan heller ikke denne personen se bildet mitt Jeg "deler" ting med mine venner via sms og telefonsamtaler. Ikke via face.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 For å snoke på andre Anonymous poster hash: be70a...9ac
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Støtter det de andre skriver. Jeg er ofte innom face i løpet av dagen, spes når jeg går hjemme i perm. Men jeg er en av de som aldri legger ut noe eller deler. Føler ingen plikt til å dele noe som helst. Men jeg synes det er veldig gøy å følge med på andre og hva de skriver, mye god og dårlig underholdning på Facebook:-) Mannen min kaller meg en snoker, det er heg uenig i. Jeg sniker ikke, jeg leser det facebookvenner legger frivillig ut på nett:) Anonymous poster hash: 85c12...0f8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Har en kollega, godt voksen dame rundt 50, hun har profil, men bare for å observere. Nå til dags er det så mye informasjon som deles på facebook, både av familieforøkelse, linker til interessante temaer, kollegafester, informasjon som må nå mange i løpet av kort tid, da kan det være greit å være en del av det, selv om man ikke poster noe. Anonymous poster hash: e6824...dc9
Iiiiik Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Jeg sletter de vennene som aldri legger ut noe og som jeg heller ikke har kontakt med fordi vi deler en gruppetilhørighet eller vi chatter. Jeg deler ikke "alt mulig", men noe og prøver å begrense det til dem som deler noe selv.
Voilà Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Har en del grupper som jeg er "avhengig" av, og noen jeg vil være i. Snakker også med folk på meldinger, i tillegg til at det kommer informasjon rundt arrangementer der. Sånn utad virker det nok som om jeg ikke engang er innom profilen min, men jeg er aktiv gjennom hele dagen. ... Også er det jo gøy å snike på de som legger ut alt for mye også, da
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 Legger ut et og annet bilde, har ca 10 bilder og vært med siden 2005 Det er faktisk viktig å være på facebook nettverksmessig for meg når det gjelder jobb og fremtidige jobbmuligheter. Veldig mange av kontaktene mine er jobbkontakter. Derfor er jeg også restriktiv med hva jeg deler Anonymous poster hash: ee4a7...a0c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Jeg sletter de vennene som aldri legger ut noe og som jeg heller ikke har kontakt med fordi vi deler en gruppetilhørighet eller vi chatter. Jeg deler ikke "alt mulig", men noe og prøver å begrense det til dem som deler noe selv. Jeg sletter ikke de som ikke deler, det legger jeg ikke engang merke til, men lager svært begrenset tilgang på de som aldri kommenterer, liker eller chatter med meg. Hvis noen legger begrensning på meg (som jeg får med meg) derimot slettes de umiddelbart. Synes uke man selv trenger å oppdatere eller legge ut bilder for å bidra, man snokere som leser alt med aldri kommenterer har jeg ingen interesse av å dele ting med. Anonymous poster hash: 71778...40b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå