Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Og gå ned i vekt og stramme opp kroppen. Drittlei av å grøsse når jeg ser meg selv i speilet og hate kroppen min. Skal ikke mer ned enn 5-6 kilo pluss oppstramming. Har ikke mulighet til kondisjontrening eller trene styrke på treningssenter, men skal bruke trenings- og danseprogram til ps 3. Flere som skal ned i vekt?
Mother Gothel Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Og gå ned i vekt og stramme opp kroppen. Drittlei av å grøsse når jeg ser meg selv i speilet og hate kroppen min. Skal ikke mer ned enn 5-6 kilo pluss oppstramming. Har ikke mulighet til kondisjontrening eller trene styrke på treningssenter, men skal bruke trenings- og danseprogram til ps 3. Flere som skal ned i vekt? Jeg skal også. Ned 5-10 kg, alt ettersom når jeg føler meg bra igjen. Ikke snakk om noe "rase-ned-i-vekt"-opplegg, men kutte ut godis, spise sunt og drikke VANN!
smurfis Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Jepp, 4-6 kg og oppstramming. Jeg er egentlig ikke overvektig, men blitt skikkelig slæpp i skinnet etter to graviditeter. Jeg grøsser bra når jeg ser i speilet jeg også og ekstra kjipt er det at jeg vet hvor lett det er å gjøre noe med..jeg er bare for lat..blæ
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Jeg takler ikke vann uten smak, men bytter ut cola med farris. Spiser sunt, men litt for mye siden jeg ammer og er skrubbsulten hele tiden.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har løst mageskinn og delte magemuskler, så den kjipeste delen får jeg ikke gjort noe med, håper å stramme opp resten.
smurfis Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har løst mageskinn og delte magemuskler, så den kjipeste delen får jeg ikke gjort noe med, håper å stramme opp resten. Samme her, magen ser faktisk finere ut når det er litt fett på den for da ser man ikke mageskinnet så godt heheh:) Når jeg er tynn ser den ut som et uoppredd laken
Mother Gothel Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Mageskinnet er mitt problem også. Etter to keisersnitt henger magen over arret. Får vel ikke gjort all verden med det, men få bort fettet på hoftene iallefall..
Namnam:D Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Slenger meg på her. Må ned litt mer enn deg da HI, 7-8 kg ihvertfall. Er ikke overvektig, men trives rett og slett ikke med meg selv nå. Etter barn nr 3 har jeg ikke klart og komme meg inn i treningsmodus igjen, men det skal jeg klare!! Jeg nekter å bytte ut garderoben med større størrelser "bare" 10 mnd siden fødsel, men allikevel...må komme igang nå
Mother Gothel Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Hvordan går det med dere andre? Startvekten min var 67,2 på søndag. I dag er den 65,7. Mye vann tenker jeg, men uansett en kickstart!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Jeg takler ikke vann uten smak, men bytter ut cola med farris. Spiser sunt, men litt for mye siden jeg ammer og er skrubbsulten hele tiden. Kjøp sånn sitron til å ha i teen, liten, gul flaske, og ha en sprut i vannglasset. Da blir det friskt, syrlig og godt! Anonymous poster hash: 8aeaa...085
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Nå skal jeg ned ganske mye mer enn dere, helst 20 kg. Har lastet ned shape up appen og gått mye på tur. Drømmer om å se bedre ut i bikini neste sommer og at kondisen blir bedre. Anonymous poster hash: a41c1...fb4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 Jeg er godt i gang etter at jeg fikk nr 2 for et år siden Hadde riktignok en rimelig treg start, men aldri for sent Har siden 10. juni gått ned fra 78 kg til 74,4. Ikke all verden, men tenker det er bra å ikke ha det for travelt! Målet mitt er 62 (troooor jeg) Er noen år siden sist jeg veide så lite, etter at jeg fikk førstemann har liksom vekta stagnert på 75-80. (Har kanskje litt med min egen innsats å gjøre da..) Jeg startet med kostholdet. Kuttet ut alt av snop og sjokolade som er min store last! Kuttet ut brød, potet og pasta. Ris spiser jeg litt av. Spiser mye rene råvarer, mye fisk og kylling. Og masse grønnsaker til. I tillegg drikker jeg ca 2 liter vann om dagen. Har nå begynt med trening. Fjellturer og styrke Gleeeder meg til neste sommer for da skal jeg være i mål! Anonymous poster hash: e7097...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå