Namnam:D Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Er bare inne på mobilversjonen om dagen, og finner ikke ut hvordan jeg bytter nick. Er stort sett anonym her inne, for en gang skrev jeg noe litt for personlig, og ble gjenkjent av noen jeg overhodet ikke ville bli gjenkjent av. Har byttet nick siden den gang altså, men allikevel vært anonym. Tenkte å bytte igjen, men finner det ikke på mobilversjonen. Datan er midlertidig ute av drift Noen som vet?
Gjest Skofantomet Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Du må gå ned på siden, så trykker du fullversjon, da kommer det i dataformat
Namnam:D Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2013 Takk!! Er litt grønn innimellom på sånne ting
Namnam:D Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2013 Er visningsnavn det samme som nick?? Nå føler jeg meg skikkelig teit her altså...
silje1989 Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Er visningsnavn det samme som nick?? Nå føler jeg meg skikkelig teit her altså... Ja det er det
Syrin84 Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Må visst ha 1 godkjent innlegg for å bytte visningsnavn.. Har MEGET lyst å bytte. Så satser på det holder å skrive dette? jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå