Skylander Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Min bror er på besøk og sitter godt plantet i en av mine nye sofaer. Men jeg oppdaget at armlen-delen som bena er festet på bøyer seg ca 1 cm ut i nederste del. Bruker de å være slik eller er det noe jeg bør klage på? Jeg kjøpte de i går! Min bror er ikke unormalt stor heller, som en vanlig voksen mann bare. Jeg er redd sofaen knaker sammen dersom jeg får besøk av mine overvektige venner.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Nå aner ikke jeg navnet på sofan min da. Hvilken sofa er dette da? Kvalitet fra en ordentlig møbelforretning eller type IKEA eller jysk? Men på generell basis, hvis det er noe galt med en helt by sofa, så må du jo reklamere. Anonymous poster hash: 222fe...d6a
Skylander Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2013 Nå aner ikke jeg navnet på sofan min da. Hvilken sofa er dette da? Kvalitet fra en ordentlig møbelforretning eller type IKEA eller jysk? Men på generell basis, hvis det er noe galt med en helt by sofa, så må du jo reklamere. Anonymous poster hash: 222fe...d6a Det er jysk.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Nå aner ikke jeg navnet på sofan min da. Hvilken sofa er dette da? Kvalitet fra en ordentlig møbelforretning eller type IKEA eller jysk? Men på generell basis, hvis det er noe galt med en helt by sofa, så må du jo reklamere. Anonymous poster hash: 222fe...d6a Det er jysk. Fikk litt følelsen av det ja. Det er jo ikke all verdens kvalitet, så har aldri særlig forventninger til det jeg handler der. Jeg forsto ikke helt hva du mente som var galt med sofan, men du kan jo ringe dem på mandag og høre om det skal være sånn? Anonymous poster hash: 222fe...d6a
Tauriel Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Sjekk skruene hvis det er av den typen man monterer selv Hender at de løsner litt hvis de ikke er festet skikkelig. Hvis det er av typen "ferdigmontert" ville jeg ha klaget
Skylander Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2013 Sjekk skruene hvis det er av den typen man monterer selv Hender at de løsner litt hvis de ikke er festet skikkelig. Hvis det er av typen "ferdigmontert" ville jeg ha klaget Jeg har montert de selv, og har skrudd etter litt da jeg tenkte at jeg burde gjøre det, men ingen bedring. Æsj altså, første gangen jeg kjøper sofa også.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Uansett hvor du har kjøpt de skal de jo være uten feil. Jeg ville klart ha klaget
Tauriel Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Sjekk skruene hvis det er av den typen man monterer selv Hender at de løsner litt hvis de ikke er festet skikkelig. Hvis det er av typen "ferdigmontert" ville jeg ha klaget Jeg har montert de selv, og har skrudd etter litt da jeg tenkte at jeg burde gjøre det, men ingen bedring. Æsj altså, første gangen jeg kjøper sofa også. Har samme sofa som deg (sjekket på nett for å se bilde siden jeg ikke kjente igjen navnet). Min begynte og bli slik og, og jeg måtte stramme skruene. Eneste tipset jeg kan gi er at du får noen til å hjelpe deg og presse delene sammen også strammer dere til. Hvis det ikke funker, så klag på den. Det skal ikke være en stor glippe som kan forårsake skjevhet, og du skal da få ordnet opp. Bare vis frem bilder av sofaen og de feilene som stammer mest sannsynlig fra produksjon (Slik var prosedyrene når jeg jobbet i jysk.) De skal forresten tåle en del, jeg har fylt sofaen til randen av folk (med slakke skruer til og med) og den er like fin
Skylander Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2013 Sjekk skruene hvis det er av den typen man monterer selv Hender at de løsner litt hvis de ikke er festet skikkelig. Hvis det er av typen "ferdigmontert" ville jeg ha klaget Jeg har montert de selv, og har skrudd etter litt da jeg tenkte at jeg burde gjøre det, men ingen bedring. Æsj altså, første gangen jeg kjøper sofa også. Har samme sofa som deg (sjekket på nett for å se bilde siden jeg ikke kjente igjen navnet). Min begynte og bli slik og, og jeg måtte stramme skruene. Eneste tipset jeg kan gi er at du får noen til å hjelpe deg og presse delene sammen også strammer dere til. Hvis det ikke funker, så klag på den. Det skal ikke være en stor glippe som kan forårsake skjevhet, og du skal da få ordnet opp. Bare vis frem bilder av sofaen og de feilene som stammer mest sannsynlig fra produksjon (Slik var prosedyrene når jeg jobbet i jysk.) De skal forresten tåle en del, jeg har fylt sofaen til randen av folk (med slakke skruer til og med) og den er like fin Ok, det må jeg prøve ja. Får vel samle sammen litt naboer i morgen å se hva vi finner ut.
Tauriel Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Sjekk skruene hvis det er av den typen man monterer selv Hender at de løsner litt hvis de ikke er festet skikkelig. Hvis det er av typen "ferdigmontert" ville jeg ha klaget Jeg har montert de selv, og har skrudd etter litt da jeg tenkte at jeg burde gjøre det, men ingen bedring. Æsj altså, første gangen jeg kjøper sofa også. Har samme sofa som deg (sjekket på nett for å se bilde siden jeg ikke kjente igjen navnet). Min begynte og bli slik og, og jeg måtte stramme skruene. Eneste tipset jeg kan gi er at du får noen til å hjelpe deg og presse delene sammen også strammer dere til. Hvis det ikke funker, så klag på den. Det skal ikke være en stor glippe som kan forårsake skjevhet, og du skal da få ordnet opp. Bare vis frem bilder av sofaen og de feilene som stammer mest sannsynlig fra produksjon (Slik var prosedyrene når jeg jobbet i jysk.) De skal forresten tåle en del, jeg har fylt sofaen til randen av folk (med slakke skruer til og med) og den er like fin Ok, det må jeg prøve ja. Får vel samle sammen litt naboer i morgen å se hva vi finner ut. Lykke til, håper du får den ordnet Forresten anbefaler deg og ta turen innom butikken og snakke med dem, å ringe kan være et kapittel for seg selv og komme gjennom
Skylander Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 13. juli 2013 Sjekk skruene hvis det er av den typen man monterer selv Hender at de løsner litt hvis de ikke er festet skikkelig. Hvis det er av typen "ferdigmontert" ville jeg ha klaget Jeg har montert de selv, og har skrudd etter litt da jeg tenkte at jeg burde gjøre det, men ingen bedring. Æsj altså, første gangen jeg kjøper sofa også. Har samme sofa som deg (sjekket på nett for å se bilde siden jeg ikke kjente igjen navnet). Min begynte og bli slik og, og jeg måtte stramme skruene. Eneste tipset jeg kan gi er at du får noen til å hjelpe deg og presse delene sammen også strammer dere til. Hvis det ikke funker, så klag på den. Det skal ikke være en stor glippe som kan forårsake skjevhet, og du skal da få ordnet opp. Bare vis frem bilder av sofaen og de feilene som stammer mest sannsynlig fra produksjon (Slik var prosedyrene når jeg jobbet i jysk.) De skal forresten tåle en del, jeg har fylt sofaen til randen av folk (med slakke skruer til og med) og den er like fin Ok, det må jeg prøve ja. Får vel samle sammen litt naboer i morgen å se hva vi finner ut. Lykke til, håper du får den ordnet Forresten anbefaler deg og ta turen innom butikken og snakke med dem, å ringe kan være et kapittel for seg selv og komme gjennom Takk for det, det håper jeg også! Får vel ta seg en tur dit på mandag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå