Gå til innhold

Man velger ikke sine naboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre er det slik at man må ta de naboene man får... I dag har det vært et renn her, med unger jeg ikke vil ha i min hage. :-( Satte opp trampolina til våre egne unger i dag, og da har det vært masse mas fra andre i gata om å hoppe. Det har jeg sagt klart nei til, fordi jeg er redd de da kommer til å hoppe her, både i tide og utide, og skulle det skje et uhell da, ja hvem er ansvarlig... Vurderer hengelås når vi reiser bort...

Anonymous poster hash: 3677e...e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det må være slitsomt å være så striks og å hele tiden skulle verne så voldsomt om privatlivet.

Her er det full rulle i hagen nesten hele tiden. Ungene elsker det, de har mange venner og jeg liker liv og røre, at ungene kan ha et åpent hjem og at folk trives her.

Men man er forskjellige.....

Anonymous poster hash: 262e1...fc1
Skrevet

Det er ikke alle unger man ønsker velkommen...

Anonymous poster hash: 3677e...e3b

Skrevet

Vi har forsåvidt valgt naboene våre selv ved at vi valgte å bosette oss her. Det er svigers, og heldigvis bor vi til slik at det ikke blir flere naboer så er så tett på at det er naturlig for dem å bruke trampolina vår.

Det høres ut som dere hadde hatt det bedre om dere bodde litt mer for dere selv.

Skrevet

Husker vi hadde "åpen hage" når jeg var liten og mamma nettopp hadde kjøpt trampoline.  Vi hadde det veldig gøy, ble kjent med flere barn i området og det var ofte barn innom.

Etterhvert så kom det større barn som ikke var så greie, så da turte vi ikke hoppe når de var her. Disse kom også og hoppet om kvelden, etter at vi  hadde lagt oss og lagde mye bråk. Husker det var skummelt. Dessverre endte det opp med at mamma måtte stenge hagen og nekte nabobarn å hoppe, for at vi skulle få fred om natta og kunne bruke vår egen trampoline...

Anonymous poster hash: 26ad5...e57
Skrevet

Vi har forsåvidt valgt naboene våre selv ved at vi valgte å bosette oss her. Det er svigers, og heldigvis bor vi til slik at det ikke blir flere naboer så er så tett på at det er naturlig for dem å bruke trampolina vår.

Det høres ut som dere hadde hatt det bedre om dere bodde litt mer for dere selv.

Ser for meg svigerforeldra dine "misbruke" trampolina i tide og utide ;)
Skrevet

Ser for meg svigerforeldra dine "misbruke" trampolina i tide og utide ;)

Haha, vedder på at de spurter ut dørene og slenger seg på trampolinen så snart de ser bilen min svinger ut på veien  ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...