Gå til innhold

Når tar man med barna på lekeland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks Leos lekeland o.l..

Når tok dere med barna første gang ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Planeten Pluto på 2-års dagen til guttungen :)

Skrevet

Vi hadde barseltreff på Leos Lekeland da de små var 11/12 mnd. Var der på vanlig ukedag slik at det ikke var så mye folk, og det funka helt fint. De små storkoste seg i avd for de minste :)

Skrevet

Vi var på Leos lekeland da hun var 2 år og 2 mnd. Hun storkoste seg der. Men dra litt tidlig på en ukedag, det ble litt voldsomt da klokka begynte å bli etter 15-16 (dette var en fredag) og det etterhvert ankom 3 barnebursdager som herja rundt og ikke tok fem øre for å springe ned en liten 2-åring :)

Skrevet

Første gangen var da jenta mi var rundt 1 år. Storkoste seg veldig. Anbefaler å dra på lekeland tidlig som mulig.

Anonymous poster hash: ea0a4...b0b

Skrevet

ca 1 år på en lørdag.

Det gikk kjempe fint å han storkoste seg :)

Skrevet

Så moro da:) Finnes det egen avdeling for de minste? Er det noe vits å dra når de ikke kan gå enda da?:)

Gleder meg veldig til å ta henne med .. hu har så mye energi :P

Skrevet

gutten min gikk ikke før han var 19 mnder så han krypet rundt der,gikk fint det.

Ja er egen avdeling for de minste.

Skrevet

gutten min gikk ikke før han var 19 mnder så han krypet rundt der,gikk fint det.

Ja er egen avdeling for de minste.

Er det alle avdelingene? Vi skal isåfall ta en tur på den i Oslo .. :)

Hun er bare 9 mnd enda, så bør kanskje vente bittelitt til før vi drar(?) :)

Skrevet

I Oslo er det fine store lekeplasser, feks i Sofienbergparken som er like spennende i den alderen og helt gratis. Der er det mulig å krabbe inn i tunneler og skli osv.

Det er først nå vi har begynt å dra til Leo, og hun er tre år. I Sofienbergparken har vi vært jevnlig, vinter, vår, sommer og høst fra hun var 8-9 mnd. Og hun digger fortsatt å være der.

Er været fint hadde jeg i alle fall ikke dratt til en innendørs lekehall.

Skrevet

I Oslo er det fine store lekeplasser, feks i Sofienbergparken som er like spennende i den alderen og helt gratis. Der er det mulig å krabbe inn i tunneler og skli osv.

Det er først nå vi har begynt å dra til Leo, og hun er tre år. I Sofienbergparken har vi vært jevnlig, vinter, vår, sommer og høst fra hun var 8-9 mnd. Og hun digger fortsatt å være der.

Er været fint hadde jeg i alle fall ikke dratt til en innendørs lekehall.

Nå er det faktisk gratis på Leos lekeland også, frem til barnet er ett år.. også gratis for voksne :) Så pengene skal det ikke stå på ...

Men jeg er ikke så glad i at hun åler og krabber rundt i sand osv jeg ?! Kanskje bare meg .. men hun stapper alt i kjeften, og unngår gjerne at hun spiser store mengder sand osv.. :)

Syns heller ikke Sofienberg er så koselig området egentlig :)

Skrevet

Tilsvarende park i Frognerparken hvis du ikke trives i Sofienbergparken:-)

Men for all del, Leos er topp det på sin måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...