Gå til innhold

Dårlig opplevelse på restaurant idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på restaurant idag hele familien. Bestilte mat og det så veldig godt ut. Så fant jeg hår i maten min. Samboeren gikk inn for å klage.

"Oi da, beklager" var svaret han fikk. Han er ikke den som klager så veldig så han kom bare tilbake til bordet.

Etter en god stund fikk jeg tak i servitøren og sa jeg ville ha ny mat. Ja det var greit....de skulle forte seg. Ventet vel i ca 20 minutter før jeg fikk ny mat (hadde bestilt en salat, så burde gå rimelig kjapt)

De andre var allerede ferdige med sin mat nå.

Etter å ha spist et par biter finner jeg hår på nytt!!!!!

Når noen sender tilbake maten pga r burde man faen meg passe på at det ikke skjer igjen. Og hvis de er så sleipe at de later som de lager ny mat til deg, burde de ihvertfall passe på å fjerne håret.

Jeg ble ganske så sinna. Gikk denne gangen inn selv og sa at det var hår i maten IGJEN og sa at jeg ikke aktet å betale.

"Nja, hun trodde ikke det gikk da".....

Du har ikke noe valg sa jeg, vi går nå. For dette finner jeg meg faktisk ikke i.

Så løp hun ut til sjefen sin, kom løpende tilbake og sa "du kan få slippe å betale for salaten da, men må betale for det andre"

Fra vi gikk inn på restauranten til vi fikk betalt for det andre og gått tok det vel nærmere to timer. Jeg var da kjempesinna og sulten og måtte gå på en annen restaurant og spise mens de andre i familien gikk rundt i byen. Ville jo ikke ødelegge dagen for dem heller.

Anonymous poster hash: cf316...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: eb6f5...ad6

Skrevet

Huffamei

Anonymous poster hash: f9b28...107
Skrevet

Seriøst, skriv navnet på den ekle restauranten her er du snill! Slike steder vill jeg helst holde meg langt unna!

Anonymous poster hash: 91e91...fe3

Skrevet

Hvor farlig er egentlig et hår?

Jeg vet at det er vanlig å få hetta av å se hår i maten, men hvorfor? Ikke setter det vond smak og ikke har jeg hørt om smittespredning via hår.

Anonymous poster hash: bb9c2...af8
Skrevet

er vel rett og rimelig at dere betalte for maten som det ikke var noe galt med???

Storm i vannglass!!!!

Anonymous poster hash: eb6f5...ad6
Skrevet

Dårlig service. :s Lurer og på hvor dette var.

Anonymous poster hash: 014f0...36d
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det høres ut som en restaurant som har noe å lære om hygiene og service.  

Skrevet

Hvor var dette? Ufyselig. Hadde skrevet til mattilsynet, de har tydeligvis ikke klare nok retningslinjer på hygiene.

Anonymous poster hash: 5141f...0d2
Skrevet

Sikker på at det ikke var ditt eget hår?!

Anonymous poster hash: 0ab21...1a6
Skrevet

Enig i at det var ekstremt dårlig service. Selv om hår i maten ikke er farlig, så er det ekkelt, og dette skal IKKE skje!!

Men når det er sagt, så skal du selvfølgelig betale for det andre dere spiste og drakk.

Og fortell gjerne hvilken restaurant dette er. Lover å ikke sladre. ;-)

Skrevet

Jeg skjønner jo at vi må betale for de andre sin mat. Jeg sa jo heller ingenting om den. Men jeg sa jeg ikke ville betale for min.

Selvfølgelig vet jeg at det ikke er mitt hår. Dette var kort og mørkt, mitt er langt og krøllete.

Hår i maten er ikke farlig, men det er jo skikkelig ekkelt da. Og det å klare kunststykket og ha det i to retter på rad til samme person?

Husker ikke navnet på restauranten, den ligger i gamlebyen i Fredrikstad. Inne i en slags bakgård på en måte.

HI

Anonymous poster hash: cf316...b98

Skrevet

Dette er helt uhørt! Man skal da ikke betale for mat man finner hår i. Keg ville sent et klagebrev/mail til ledelsen for denne restauranten og forklart dem nøyaktig hva som skjedde. Både det at du fant hår 2 ganger i to ulike matretter du fikk servert, og det totale fraværet av service du opplevde omkring dette.

PS: du kan evt hive på i mailen at du vurderer å la lokalavisen få "nyheten" om hvordan servicen fortoner seg på deres establissement ;)

Anonymous poster hash: 3fa83...7e1
Skrevet

HI, neste gang går dere til Savoy på bryggepromenaden (mot nybrua til Kråkerøy). Vi var der og spiste orientalsk tapas og det var knallgodt!! Og ingen hår :P

Anonymous poster hash: 77864...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...