Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg tok en abort i mai og har fortsatt ikke fått tilbake mensen og har hatt positive tester. Ringte til sykehuset som mente at jeg var gravid på nytt og ville at jeg skulle gå til lege å ta hcg målinger. De mente også helt bestemt at det IKKE kunne være igjen rester etter aborten. Siden jeg reiser på ferie til uka bestilte jeg en privat ul og den viste at joda det var rester etter morkaka, så nå må jeg bare gå og vente på at det enten forsvinner av seg selv eller at det kommer ut. Noen andre som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 1f2ec...074
Barbarella og froskebarna Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Har du rester i livmoren må de enten gjøre en utskrapning eller prøve å få det ut med cytotec (abortpiller). Ville ha ringt til sykehuset og sagt at ul har vist rester. Med mindre det var veldig lite da, men etter så lang tid burde de ta en utskrapning uansett. Det kan føre til infeksjon, så jeg synes det er rart at gynekologen du var til privat ikke henviste deg. Det er også merkelig at sykehuset mente at det ikke kan være rester! Har selv hatt rester etter MA flere ganger og de har tatt det veldig seriøst.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 HI her , gynekologen mente at siden det var under 2 cm var det ikke vanlig med utskrapning. Skal ringe til sykehuset på mandag. Anonymous poster hash: 1f2ec...074
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Ja hadde rester etter abort, SINNSYKT med smerter, verre enn fødsel, ble tatt rett inn for utskraping. Anonymous poster hash: 01004...8d5
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Ja hadde rester etter abort, SINNSYKT med smerter, verre enn fødsel, ble tatt rett inn for utskraping. Anonymous poster hash: 01004...8d5 Hvor lenge gikk du med rester? Anonymous poster hash: 1f2ec...074
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Hadde rester etter fødsel og blødde mye. Måtte krangle meg inn på sykehuset til en undersøkelse. Først kjørte de to runder med cytotec. Til slutt ble det utskrapning. Spør du meg er cytotec noe skikkelig dritt og en påkjenning å ta hjemme på egen hånd. For meg hjalp det ingenting, det bare forlenget hele prosessen. Mitt råd, dersom du ønsker det, er å insistere på en skikkelig utskrapning først som sist! Lykke til. Anonymous poster hash: 88ad7...ec3
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Skal ringe i morgen. Vi drar på ferie til svigers på onsdag og det hadde vært dumt om jeg skulle få sterke smerter og feber der og det er flere timer til nermeste sykehus HI Anonymous poster hash: 1f2ec...074
SvettLama Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Jeg hadde rester etter fødsel da.. Ble skikkelig dårlig og rett inn på sykehus med antibiotika intravenøst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå