Gå til innhold

Hva ser dere MEST frem til etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig ser jeg aller mest frem til å få møte babyen min! :D ♥ Jada, det er en stund til enda men gleder meg allerede! ;)

Men andre ting jeg gleder meg til er å bli kvitt denne magen som er i veien for både bevegelse og normale klær, ta meg et glass rødvin til maten, gå turer uten å besvime pga et lavt blodtrykk, snu meg i senga uten smerter, leke med barna igjen uten vondter her og der!

Dere da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SPEKEMAT!!!!!

Skrevet

Å ikke være gravid lenger;-)

Anonymous poster hash: 186b7...98c

Skrevet

SPEKEMAT!!!!!

ÅJA, det glemte jeg å skrive!!! Mmm.... :) Spekemat, honningmelon. Og oster man ikke kan spise i graviditeten! Ååhhhhh.... :)
Skrevet

Å ikke være gravid lenger;-)Anonymous poster hash: 186b7...98c

Hehe ja!!! :D

Skrevet

Kunne drept for morrpølse, kjeks med bløt ost og eggerøre nå -.- Dustete toxo -.-

Skrevet

Kunne drept for morrpølse, kjeks med bløt ost og eggerøre nå -.- Dustete toxo -.-

Hahaha! Totalt enig! Fenalår! :P

Skrevet

Forhåpentligvis å kunne gå. Og å bruke min gamle klær igjen... Innser at begge deler kan ta litt tid etter fødselen, men gud som jeg gleder meg :D :D :D :D :D

Skrevet

1. Å få en varm og våt baby på brystet og se ham for første gang

2. Å være ferdig med fødsler for alltid

3. Å være ferdig med graviditeter for alltid

Gleder meg masse til å kunne nyte et glass vin innimellom men har planer om minst 5 mnd fullamming så jeg har et godt stykke igjen enda til jeg kommer dit :-) Mini er 12 uker i dag.

Gjest meg&mini
Skrevet

Bortsett fra å møte babyen og bli kvitt plagene.

Så må det faktisk være å gå tur med vognen;) Har fått den hjem nå og er så fornøyd med valget.

Gleder meg masse til å leke og tøyse med eldstemann uten å få vondt eller bli veldig sliten.

Skrevet

Gleder meg masse til å kunne nyte et glass vin innimellom men har planer om minst 5 mnd fullamming så jeg har et godt stykke igjen enda til jeg kommer dit :-) Mini er 12 uker i dag.

Man kan pumpe ut melk før man tar et glass rødvin altså! :)

Anonymous poster hash: 2adb4...43b

Skrevet

Å kose med nyfødt baby. Leke med storesøster i mer enn to min uten å føle meg utslitt. Å kunne puste skikkelig igjen. Og være hjemme og trille turer i høstsola.

Skrevet

Selfølgelig ser jeg mest frem til å møte babyen vår. Men det er lenge lenge igjen.. Har ikke kommet til 2 trimester ennå, så ventetiden er laaaaaaang.

Når det kommer til mat er det    Trommevirvel... Spekemat.. Jeg skal beordre min mann til å ha det klart til meg den dagen jeg kommer hjem fra sykehuset.. hihi..

Skrevet

Skal man ikke spise eggerøre??

Anonymous poster hash: 4ec63...2b4

Skrevet

Nå er jeg ikke gravid, men det jeg har sett mest frem til har vært å treffe babyen, sove på magen og ikke minst være mer normal, altså ikke være en kruttønne. 

Skrevet

1. Ikkje vere gravid lenger. Nokonsinne.

2. Møte babyen

3. Blaute ostar

4. Medium/rare biff

5. Spekemat

6. Ubegrensa kaffimengde

7. Skikkelig øl, alkoholfritt er ok men ikkje meir

8. Rødvin

9. Irish coffee

Skrevet

Å ikke være gravid mer

Barselpermisjon

Spekemat

Blåmuggost

Hvitmuggost

Rødvin

Øl

Hvitvin

Cava

Jeans

Festrøyke i min 30 års dag! ;)

Å VÆRE FULLSTENDIG FERDIG MED Å LAGE BARN! :D

Skrevet

Sove

Ikke ha vondt i bekkenet

Anonymous poster hash: d8d5c...09b

Skrevet

Jeg har allerede lagt inn en bestilling til mannen på hva jeg forventer å få når jeg kommer hjem!

En stor tallerken med fersk mozarella og tomat. Italiensk spekepølse, chevre og brie, ++ annen type spekeskinke. Og det er maks 8 uker igjen nå! :D

Skrevet

Gleder meg til å vise frem lillebror :) Ellers; sove på magen, ha normal sex, føle meg lettere og sprekere, passe skoene og klærne mine, vin og øl til god mat, medium stekt biff, pynte meg når jeg har nådd matchvekt :) 6 uker igjen til det er over! :D

Skrevet

1. Øl/rosevin med kullsyre & koserøyk

Få kroppen min tilbake igjen (den er tatt over av 2 aliens..)

Gå tur

Jobbe i hagen

Fråtse i mat (sliter sykt med halsbrann)

Komme meg ut og treffe folk

Skrevet

Gleder meg til å vise frem lillebror :) Ellers; sove på magen, ha normal sex, føle meg lettere og sprekere, passe skoene og klærne mine, vin og øl til god mat, medium stekt biff, pynte meg når jeg har nådd matchvekt :) 6 uker igjen til det er over! :D

Åhh.... normal sex ja... Husker nesten ikke hvordan det var!

Skrevet

Man kan pumpe ut melk før man tar et glass rødvin altså! :)

Anonymous poster hash: 2adb4...43b

Vrient med en baby som sliter med kveldsuro og som da gjerne ammer minst hver time :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...