Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er 15 uker på vei, og har ikke røyka på 2 uker. Trodde jeg skulle klare å holde meg unna hvis jeg ble gravid. Var vanskeligere enn jeg trodde. Har ikke røyka hver dag i de 13 ukene jeg røyka, enkelte uker røyka jeg 1-3 på hele uka. Noen som har tips for å holde seg unna røyken? Foruten det å bare bestemme seg. Anonymous poster hash: ee528...425
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Ikke kjøpe røyk ,ikke se et askebeger, ikke se en lighter, tenk på babyen din og at denne har krav og rett på å leve opp i de beste forhold... Anonymous poster hash: 23877...609
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Har du ikke røyka på 2 uker er det ikke nødvendig å røyke nå
LizbethOsnes Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Ta ut penger i minibanken, og når du skal handle på butikken tar du bare med deg akkurat nok penger til mat (og en sjokolade - det er fullt lov å bytte ut røyk mot sjokolade etter min mening ) slik at du ikke har råd til å kjøpe røyk Jeg sluttet selv å røyke når jeg ble gravid, og selv om det SELVFØLGELIG er verdt det vet jeg nøyaktig hvor vanskelig du har det! Samboeren min trappet bare ned, og røyker fremdeles, så det var ikke før i forrige måned jeg begynte å tenke "æsj" fremfor å bli fristet av tanken på røyk Nå har jeg gått i en måned uten å ha lyst på i det hele tatt, så det blir i alle fall bedre - det kan jeg si med sikkerhet Og ja; i stedet for "de viktigste sigarettene" i løpet av dagen (rett etter å ha stått opp, etter å ha spist og rett før jeg legger meg) tar jeg en sjokoladebit Jeg innbiller meg i alle fall at det hjelper! Lykke til, dette klarer du!
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Først og fremst: SÅ BRA at du har greid å kutte såmye!! Alle monner drar Du har vært flink, tenk på den fine starten du gir barnet ditt motivator kan være at du har mer penger til å shoppe til den lille
Namnam:D Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Spar de pengene du ville brukt på røyk, legg dem i en krukke el no sånt. Det er skremmende hvor fort det blir mye penger av det. Ikke at pengene burde motivere mer eller lettere enn barnet i magen, men det er jo greit med enda en god grunn til å slutte! Bruk pengene på deg selv!! Ellers har du fått flere gode råd over her. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Om røyksuget skulle bli forstort kan du ta ett glass ferskpresset appelsinjuice å drikke langsomt med sugerør. Det sies nemlig at appelsinjuicen fjerner røyksuget, å at å drikke den med sugerør forbedrer effekten pluss appelsin juice er jo sundt Anonymous poster hash: a9dc0...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå