Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 I denne tråden er det meningen at dere skal få slippe løs frustrasjon og sinner over kvinnemennesker dere syns er helt på trynet. Jeg begynner med å si: jeg hater kvinner som... Ikke unner sine medsøstre lykke Så fortsetter du! Anonymous poster hash: fcf00...00f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Hat er oppskrytt. Anonymous poster hash: 9b887...e14
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 ...er misunnelige Anonymous poster hash: b0553...c6b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Jeg kan godt mislike noen, til og med mislike dem sterkt - men jeg hater ingen. Stor forskjell i min verden Anonymous poster hash: bb4df...b4b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Her hater kvinner som VET de er den andre kvinnen og likevel fortsetter.. Ikke opplevd det, men hater de fordet. Anonymous poster hash: a1362...09f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Som legger seg etter menn som er i forhold Anonymous poster hash: 11683...6f7
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Martyrer. Finnes jo en del av de her inne, typ "Vær glad du har en mamma (som drikker/ lyver/ utnytter datteren/ ikke tar et hint - du skjønner greia), for det har nemlig ike jeg". "Ikke klag på ferien din, for jeg skal ikke på ferie, stakkars gutten min." Får fnatt. Anonymous poster hash: c5f9c...4e8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Jeg misliker kvinner som: * går BEVISST etter opptatte menn kun for sexens skyld. Stor forskjell på å være stormende forelsket i en opptatt mann og å ligge med en opptatt mann uten følelser. Det første tilfelle kan være at man er så forelsket og blendet at man kun tenker på egen lykke. I sistnevnte tilfelle kan man gå på byen og finne noen single å pule på i stedet for. * snakker nedsettende om utseende osv på andre kvinner. Fikk slengt etter meg da jeg var singel både på forumet og IRL at jeg burde være happy hvis jeg i det hele tatt fant en mann som gadd å bli sammen med meg, siden jeg var utenlandsk alenemor som var uheldig med utseende da denne ble utdelt. Lavmål. * bagatelliserer vold og utroskap i forhold (ikke i sitt eget men venninners/andre damers forhold). * mener at det er kvinnens skyld at mannen er utro eller at hun blir voldtatt Anonymous poster hash: 800f3...036
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Hater kvinner som tror de er bedre enn andre, og altid skal være best i alt, som baksnakker sine nære og kjære og som ikke står for det de gjør og sier Anonymous poster hash: b99f4...7b2
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Jeg hater ikke, men liker dårlig damer som: Sutrer, og er lite selvstendige. Ikke klarer å se at verden er litt større enn deres egen andedam. Bryr seg med, og har sterke meninger om hva andre gjør. Er latterlig nysgjerrige, og har behov for å sladre om andre. De som allti tror deres måte er den riktige å gjøre alt på. Kort forklart, kjærringer! Anonymous poster hash: db66c...d96
Bustetroll Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 (endret) ... er hysteriske - De som retter på skrivefeil her inne isteden for å svare på det innlegget handler om!! Endret 13. juli 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Som legger seg etter menn som er i forholdAnonymous poster hash: 11683...6f7 It takes two to tango Anonymous poster hash: 01f9a...fdb
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 Jeg hater ingen, men jeg er ikke videre begeistret for mennesker som bærer mye hat... Anonymous poster hash: bbf80...474
PintSizedDictator Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Her hater kvinner som VET de er den andre kvinnen og likevel fortsetter.. Ikke opplevd det, men hater de fordet. Anonymous poster hash: a1362...09f Jeg henger meg på denne. Før jeg opplevde det selv trodde jeg ikke at jeg noensinne skulle hate noen så intenst. Så feil kan man altså ta. Jeg tror i hvert fall det er hat jeg føler. Det kan også være enorm sjalusi. Hvordan definerer man hat egentlig? Endret 13. juli 2013 av Miip you!
tale83 Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Jeg misliker jentene som til stadighet uttaler seg om ting dem egentlig ikke vet noe om og all dømminga av alle andre her inne!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Ser ned på mg og lurer på hva som er galt med meg fordi jeg ikke har mann og barn Anonymous poster hash: 09b89...e19
☆☆☆ Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Hat er for meg eit ord som er forbeholdt store ting, ikkje små irritasjonar.
Gjest Skofantomet Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Missliker sterkt kvinner som må snakke stygt om andre kvinner for å ha det bedre med seg selv. Kvalmt er det.
Magia Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Men er de tingene her er vel ikke enestående for kvinner? Hva når menn gjør disse tingene, HATER dere dem også?
MammantilNurket Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Hat er for meg eit ord som er forbeholdt store ting, ikkje små irritasjonar. Signerer. Jeg synes dette er en utrolig destruktiv og negativ tråd.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #21 Skrevet 14. juli 2013 ... som starter sånne tråder som denne. Anonymous poster hash: 6f376...4f9
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #22 Skrevet 14. juli 2013 Jeg misliker kvinner som inntar offerrollen. Både yrkesmessig (typisk noen kvinner i helsevesenet) og hjemmet (mannen bidrar aldri). Misliker også sterkt at kvinner har gjort se selv til det svake kjønn Her i Norge har vi verden for våre føtter, og kan velge utdannelse ++ på øverste hylle og hva velger kvinner? Jo lavtlønns og omsorgsyrker. Misliker også sterkt at mange kvinner i Norge ser ut som gateprostituerte når de har "pyntet" seg og hvor pupper og rumpe henger utenfor klærene. Synes det er direkte sørgelig at det er dette vi vil bruke vår frihet og likestilling til! Anonymous poster hash: e5d58...903
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #23 Skrevet 14. juli 2013 Jeg misliker kvinner som inntar offerrollen. Både yrkesmessig (typisk noen kvinner i helsevesenet) og hjemmet (mannen bidrar aldri). Misliker også sterkt at kvinner har gjort se selv til det svake kjønn Her i Norge har vi verden for våre føtter, og kan velge utdannelse ++ på øverste hylle og hva velger kvinner? Jo lavtlønns og omsorgsyrker. Misliker også sterkt at mange kvinner i Norge ser ut som gateprostituerte når de har "pyntet" seg og hvor pupper og rumpe henger utenfor klærene. Synes det er direkte sørgelig at det er dette vi vil bruke vår frihet og likestilling til! Anonymous poster hash: e5d58...903 Noen MÅ velge lavtlønnede omsorgsyrker. Det er en nødvendighet i samfunnet. Det ligger for mange kvinner å jobbe med mennesker og utøve omsorg. Det må likevel være lov å kjempe for bedre forhold innen sitt yrke? Forholdene ER jo ofte dårlige i disse yrkene, både for utøver og mottaker! Anonymous poster hash: 84c0b...577
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #24 Skrevet 14. juli 2013 Jeg misliker kvinner som inntar offerrollen. Både yrkesmessig (typisk noen kvinner i helsevesenet) og hjemmet (mannen bidrar aldri). Misliker også sterkt at kvinner har gjort se selv til det svake kjønn Her i Norge har vi verden for våre føtter, og kan velge utdannelse ++ på øverste hylle og hva velger kvinner? Jo lavtlønns og omsorgsyrker. Misliker også sterkt at mange kvinner i Norge ser ut som gateprostituerte når de har "pyntet" seg og hvor pupper og rumpe henger utenfor klærene. Synes det er direkte sørgelig at det er dette vi vil bruke vår frihet og likestilling til! Anonymous poster hash: e5d58...903 Noen MÅ velge lavtlønnede omsorgsyrker. Det er en nødvendighet i samfunnet. Det ligger for mange kvinner å jobbe med mennesker og utøve omsorg. Det må likevel være lov å kjempe for bedre forhold innen sitt yrke? Forholdene ER jo ofte dårlige i disse yrkene, både for utøver og mottaker! Anonymous poster hash: 84c0b...577 Jeg mener sykepleiere og andre omsorgsarbeidere har meget gode arbeidsvilkår. De har generelt kort arbeidsuke, god lønn i forhold til utdannelse, og er vel vitende om hva de går til. Man står fullstendig fritt til å utdanne seg til noe annet enn førskolelærer eller sykepleier! Anonymous poster hash: e5d58...903
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #25 Skrevet 14. juli 2013 Jeg misliker kvinner som inntar offerrollen. Både yrkesmessig (typisk noen kvinner i helsevesenet) og hjemmet (mannen bidrar aldri).Misliker også sterkt at kvinner har gjort se selv til det svake kjønn :(Her i Norge har vi verden for våre føtter, og kan velge utdannelse ++ på øverste hylle og hva velger kvinner? Jo lavtlønns og omsorgsyrker. Misliker også sterkt at mange kvinner i Norge ser ut som gateprostituerte når de har "pyntet" seg og hvor pupper og rumpe henger utenfor klærene. Synes det er direkte sørgelig at det er dette vi vil bruke vår frihet og likestilling til!Anonymous poster hash: e5d58...903 Noen MÅ velge lavtlønnede omsorgsyrker. Det er en nødvendighet i samfunnet. Det ligger for mange kvinner å jobbe med mennesker og utøve omsorg. Det må likevel være lov å kjempe for bedre forhold innen sitt yrke? Forholdene ER jo ofte dårlige i disse yrkene, både for utøver og mottaker!Anonymous poster hash: 84c0b...577 Jeg mener sykepleiere og andre omsorgsarbeidere har meget gode arbeidsvilkår. De har generelt kort arbeidsuke, god lønn i forhold til utdannelse, og er vel vitende om hva de går til. Man står fullstendig fritt til å utdanne seg til noe annet enn førskolelærer eller sykepleier! Anonymous poster hash: e5d58...903 Hvordan kan du si at sykepleiere og andre omsorgsarbeidere har god lønn? Når elektrikere og snekkere som i hovedsak jobber dagjobb og ikke har høyskoleuutdanning tjener like godt eller bedre? Og korte uker? Hvor har du det fra? Ja, noen uker jobber jeg bare fire daget, men det er fordi jeg jobbet seks dager andre uker. Jeg viste ikke hva jeg gikk til da jeg fersk fra vgs skulle velge veien videre å gå. Vanskelig å forestille seg hvordan hverdagen med turnusarbeid blir før man har prøvd den. Jeg synes at å arbeid med andre mennesker er utrolig givende, men hadde jeg forstått bedre hva jeg gikk til, hadde jeg valgt en annrn rettning. Hilsen sykepleier Anonymous poster hash: 60abc...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå