Gå til innhold

Er dette en del av toårstrassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen min er på full vei inn i trassalderen, men det er noen av utbruddene jeg absolutt ikke klarer å forstå. Hun kan komme med helt random "Vil ikke"-utbrudd som ikke har noen grunnlag i virkeligheten. F.eks kan vi være ute på tur så kan hun utbryte "Jeg vil ikke legge meg!" med skikkelig sytestemme. Hun får da bekreftet at nei, hun skal ikke legge seg nå, men hun kan fortsette å sutre om at hun ikke vil legge seg... Vi skulle sette på en film nå og hun utbryter at hun ikke vil se på Vennebyen. Igjen bekrefter jeg at hun ikke trenger å se på Vennebyen, hun kan se på akkurat det hun vil, allikevel blir hun sittende og sutre om det.

Er dette en del av trassalderen rett og slett? Vanlig? Det er vertfall fryktelig slitsomt.

Anonymous poster hash: c3853...aad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men bare begynnelsen. Her har jeg en 2 åring som på tur legger seg ned i gaten og får skikkelig raserianfall.Bare fordi hun ikke vil sitte i vogn, men heller ikke gå. Og der blir hun liggende, helt til jeg må bære en rasende unge gjennom gaten mens alle ser på. Det er 2 år trass :/

Anonymous poster hash: f8dfe...cc2
Skrevet

Det gjør min også, og selv om det ikke er noe moro så er det jo noe hun opplever der og da. Det er disse random tingene hun drar ut av løse luften jeg ikke skjønner meg på.

Hi

Anonymous poster hash: c3853...aad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...