Gå til innhold

Er det ingen som maler veggen kvit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min meiner at det er ingen som maler vegger helt kvit fordi en blir blenda av det. Gangene vi skal male er nede i en mørk gang, der vi har mørke fliser, en svart vegg og speil på en vegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veggene vi skal male, skal det sjølvsagt stå.

Gjest sug lut
Skrevet

Joda. Jeg har malt hvitt alle steder jeg har bodd, og det blir absolutt ikke blendende - jeg er lys-junkie og har dessuten masse farger på andre ting samt store bilder på veggene, og synes hvit-hvit er penere enn alle grå- og gulhvite nyanser.

Skrevet

Har kvite veggar i stua, dei var kvite då vi flytta inn. Eg synes det er heilt greit. Syster mi har heilkvit leilighet og eg vart ikkje blenda der heller. Likte godt leiligheta faktisk. Romfølelsen var upåklagelig, sjølv om eg veit om folk som har stuer som er større enn det samla buarealet hennar.

Skrevet

Vi hadde kritthvite vegger der vi bodde før pga dårlig lys.

Mye mulig jeg maler noen av rommene i vårt nye hus hvite etterhvert også.

Har uansett ikke blitt blendet.

Skrevet

Vi har hvite vegger i alle rom, enn så lenge. Vurderer å gjøre noe med soverommene, men resten skal være hvitt. Kjempefint. Det gjør rommene større, og når hele huset er 98kvm så trengs den effekten. :)

Gjest meg&mini
Skrevet

Synes hvit er finest og her blir det sånn:)

Skrevet

Snakker vi om helt kritthvitt her? I så fall tror jeg ikke jeg kjenner noen som har malt veggene hvite. Men det finnes så mange nyanser som er nesten helt hvite, som jeg ville ha kalt hvit. Kjenner ingen som ikke har en slags hvit på veggene. Vi malte akkurat kjellerstua "eggehvit", synes det er hvitt selv og det gjør rommet lyst og fint.

Anonymous poster hash: f3e7f...09c

Gjest Julia1984
Skrevet

Det finnes jo mange type hvitfarger!! Vi ha kritthvite karmer, lister og tak - men kalk hvite vegger. Altså hvite vegger med en bitte lite brekk i i forhold til de kritthvite karmene. Men så har vi lys kalk hvit i kjelleren.

Skrevet

Helt kvit eg snakker om ja. Takk for svar. :) Mannen har gått med på å prøve. :)

Skrevet

Prøv den hvitefargen som heter chi den er kjempe fin

Skrevet

Vi har malt alle vegger helt hvit (ublandet) og tapetsert og bruker sterke farger i interiøret ellers. Har mørkt tregulv, jeg elsker de sterke kontrastene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...