Flutterby Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er i uke 37 oc har de siste ukene/månedene slitt veldig med kroppen. Alltid vondt i rygg og kramper i mage,føler baby knekker ribbeina mine,søvnapne hver natt,kvalme,vondt å sitte,ligge,stå osv. Vet det er normalt med masse plager i slutten,men er redd for å være utmattet før fødselen i det hele tatt er i gang. Hvor mye plager ansees som 'normalt' i slutten?
Modesty Blaise. Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg har vært i superform hittil i svangerskapet, og er nå ca 34 uker på vei, og begynner å få endel plager. Har mistet helt lysten på mat, må spise etter klokka, ellers blir jeg superkvalm. Mye kramper i leggene, en baby som snur og vrir mye på seg, og moser blæra mi så det gjør direkte vondt. En god del nedpress, som ikke er spesielt behagelig, trøttheten fra begynnelsen har kommet tilbake osv... Og ja, er vel generelt ganske drittlei nå, men slik jeg har forstått dette så er det helt normalt
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Alt er normalt, fra et enkelt liv til tilnærmet invaliditet. Jeg gikk selv på krykker de siste ukene i begge svangerskapspermisjon, pga bekkenløsning. "Alle" er helt utmattet før fødselen, men man merker det best med nr 1, for da har man full fokus på seg selv og sin egen kropp. Man "kjenner mer etter" hvor det gjør vondt. Når man har barn fra før kan man ikke fokusere så mye på seg selv, da går tiden fortere og man vet dessuten at denne tiden bare er noe man må komme seg gjennom. Bite tenne sammen, liksom. Lykke til med innspurten, og forsøk å finne noe å holde på med, da går tiden fortere! Anonymous poster hash: 880c5...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå