Gå til innhold

wtf... candy crush...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til på brett 38 eller så og får beskjed om at flere brett må låses opp og jeg må tigge hjelp på facebook eller betale?????

Noe annet jeg kan gjøre? Er det en poeng greie så jeg må spille siste brett om igjen for å hamstre poeng?

Anonymous poster hash: 7a78f...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brett 36 var det.....

Skrevet

Du kan spille oppdrag.. nederste valget. . 3 stykker du må klare. . Du får kun spille et i døgnet. Når du har klart disse, kommer du deg videre

Skrevet

Det koster 7 kr ca for å gå videre...

Skrevet

Ikke noe nederst valg. Kun be om hjelp fra venner eller betale. .. for jo bare betale da....

Skrevet

Ikke noe oppdrag? Kommet til noen og 60 uten å spille oppdrag jeg og mannen har kommet til 90 eller noe slikt...

Skrevet

Ikke noe nederst valg. Kun be om hjelp fra venner eller betale. .. for jo bare betale da....

Jeg spiller fra mobil, og har heller aldri sett noe til disse oppdragene.

Jeg har tre "faste" som gir meg billetter videre da. Mannen, mamma og ei venninne. Maser ikke på noen andre på Facebook om verken billetter eller liv til candy crush ;)

Anonymous poster hash: 560bd...ca2

Skrevet

Oppdrag?

jeg har heller ikke sett noe oppdrag?

Det er bare og  og hvilken av dine venner  som spiller og be de om og hjelpe deg vidre..

ikke begynne å betale.

Anonymous poster hash: 5bf19...9b1
Skrevet

Når du trykker be venner om hjelp på Facebook,kan du velge hvem du skal spørre! Så da spørrer du noen du hvet spiller :-)

Også er det lurt å slå av varsling på veggen din på Facebook,så slipper du å poste der!

Anonymous poster hash: d4c32...dd5

Skrevet

Jeg spiller på android da. .. kanskje det er annerledes?

Skrevet

Fra iPhone er det oppdrag, fra Samsung også :)

Skrevet

Jeg spiller på android da. .. kanskje det er annerledes?

Mulig. På iphonen er det i hvert fall ingen oppdrag ;)

Anonymous poster hash: 560bd...ca2

Skrevet

Jeg spiller både på androidtelefon og ipad, og får alltid opp et tredje valg hvor det står "løs oppdrag" eller noe i den duren. Da får du opp tre oppdrag som skal løses, og du får kun spille et i døgnet.

Jeg vil verken betale eller tigge på facebook for å komme meg videre, så da smører jeg meg med tålmodighet.

Skrevet

Du må forresten trykke deg inn på "neste brett" på en måte for å få opp valgene da

Skrevet

Sånn ser det ut hos meg

Jeg har bare de to øverste.

Skrevet

Sånn ser det ut hos meg

Jeg har bare de to øverste.

Oppdatering av app'en kanskje?
Skrevet

Du må nok oppdatere appen, ja.

Jeg fant ut av det etter og betalt meg fram .....

Men oppdragene er jo de vanskeligste bretta , da. Utrolig irriterende !

Anonymous poster hash: 370e3...70c

Skrevet

Jeg er på brett 311 og har aldri sett de oppdrag greiene. Har ikke betalt noe heller. Bare finn ut hvem som spiller og send forespørsler kun til de så slipper du å spamme andre på face.

Anonymous poster hash: 208f4...48b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har heller ikke noe oppdrag, og oppdateres stadig...

Skrevet

Spiller fra iPhone og er på brett 152. Har heller aldri sett noe til oppdrag og jeg oppdaterer når det kommer nye oppdateringer

Skrevet

Hvis du logger av facebook på spillet, eller slår av mobilnettet så får du opp oppdrag. Det funka for meg hvertfall :)

Anonymous poster hash: 10c06...5c4

Skrevet

Når du er der man kan velge om man vil betale eller spørre facebookvenner så er det et lite bilde (figur) nederst i høyre hjørne. Trykk på det så kommer de hemmelige oppdragene opp.

Anonymous poster hash: f534d...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...