Gå til innhold

TFK Twinner Twist Duo, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drister meg til å spørre her inne da barnevognforumet er ganske så dødt i forhold. Jeg syns den ser flott ut men at kalesjene på sportsdelene ser lite lune ut? Lurer også på hvor det er billigst å kjøpe vogna.

Takker på forhånd for alle innspill!

Anonymous poster hash: 53dde...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den vogna tidligere og var veldig fornøyd. Vi bytta ut ene delen med slik en hard-bag når minste var bebis.

Har aldri tenkt over at det ikke er lunt i vogna. Eneste negative er at hver sittedel blir litt smalere, men det gjelder vel tvillingvogner generelt. Positivt er at vogna er tilpassa standarddører, så du kommer inn over alt!

Anonymous poster hash: 7590c...574

Skrevet

Nei, vogna er ikke særlig lun. Går greit nå på sommeren, men den blir ikke brukt som sovevogn her til vinteren. For at eldste skal få sove så må det være uv-nett over ellers blir det for åpent. Minste ligger enda i bagen så hun har det greit.

Vogna er god å trille, men den har en del detaljer som er nokså upraktiske - sånn som glidelåsene for å legge ned ryggen og den trange oppbevaringsplassen under. Jeg blir nok å bytte når minste ikke trenger bag lengre. Jeg kjøpte vogna på vognimport.no. Der kosta den omtrent 9300,-

Skrevet

Vi har ikke den vogna men vi har tfk.. Et tips ang glidelåser er å feste en snor i hver glidelås. .. så har vi f.eks gul farge på innerste snora og blå på den ytterste. . Så drar vi ned gul på ene sia, så drar vi gul på andre. Og selvfølgelig holder ryggen oppe mens man drar. Slipper rolig ned og ikke noe problem

Skrevet

Vi har tfk, og har igrunn mEst lyst på bumbleride indie twin. Gigantiske kalesjer ift tfk.

Skrevet

Har sett på TFK twinner på babyshop i dag og den virker egentlig nokså suveren.. Har jo den lengste sportsdelen på markedet for søskenvogner og vi så at de andre modellene ble litt for korte selv for vår 2-åring på gjennomsnittlige 90 cm. Kalesjen var heller ikke så ille som jeg hadde trodd, for å få den lunere blir det vel å legge teppe over kalesjen slik at den dekker godt ned på sidene. Har uansett egen sovevogn i bhg så denne blir kun brukt på kjøpesenter, ferie, turer rundt på Frognerseteren osv. Og litt festlig at den faktisk blir nesten mindre enn Emmaljunga citycross'en vår når den er lagt sammen!!

Enig i at det var nokså begrenset med oppbevaringsplass under men kjekt med sideveskene for å ha f eks drikkeflasker til barna osv.

HI

Skrevet

Vi har tfk, og har igrunn mEst lyst på bumbleride indie twin. Gigantiske kalesjer ift tfk.

Har ikke sett på Bumbleride Indie Twin, hva er fordelene med den ifht TFK utover kalesjene? :) Hvor lang er sportsdelen og har den hevbart fotbrett?

HI

Skrevet

Nei, vogna er ikke særlig lun. Går greit nå på sommeren, men den blir ikke brukt som sovevogn her til vinteren. For at eldste skal få sove så må det være uv-nett over ellers blir det for åpent. Minste ligger enda i bagen så hun har det greit.

Vogna er god å trille, men den har en del detaljer som er nokså upraktiske - sånn som glidelåsene for å legge ned ryggen og den trange oppbevaringsplassen under. Jeg blir nok å bytte når minste ikke trenger bag lengre. Jeg kjøpte vogna på vognimport.no. Der kosta den omtrent 9300,-

Takk for innspill og tips til nettside :)

HI

Skrevet

Vi har ikke den vogna men vi har tfk.. Et tips ang glidelåser er å feste en snor i hver glidelås. .. så har vi f.eks gul farge på innerste snora og blå på den ytterste. . Så drar vi ned gul på ene sia, så drar vi gul på andre. Og selvfølgelig holder ryggen oppe mens man drar. Slipper rolig ned og ikke noe problem

Takk for tips :)

HI

Skrevet

Separate kalesjer, separate bumperbarer, fotbrett husker ikke målene nå, men mener de er ganske lange. Søk på bumbleride indie twin på YouTube :) har ikke håndbremsen til tfk, men ellers vil jeg si det virker som noe bedre vogn

Skrevet

Hvis du har et barn som er større så får du kjøpt buddy seat til tfk.Da trenger du ikke tvilling vogn.Vi kjøpte det og er knallfornøyde.

Skrevet

Det fine med tfk er at de kan ta opp beinstøtta. Hvis du er interessert i andre merker så er vi veldig fornøyd med easywalker, der kan man ikke ta opp beinstøtta, men har heller ikke savna det.

Anonymous poster hash: de6f9...473

Skrevet

Hvis du har et barn som er større så får du kjøpt buddy seat til tfk.Da trenger du ikke tvilling vogn.Vi kjøpte det og er knallfornøyde.

Vil ha en komfortabel sportsdel med gode sovemuligheter for eldstemann, tror buddy seat blir litt for spartansk..

Skal sjekke merkene dere foreslår når barna er lagt i kveld :-)

HI

Skrevet

Mente å skrive hevbart fotbrett :) iallefall på 2013-vogna

Skrevet

Er kjempefornøyd. Men må si meg enig at den ikke er så lun når det er kaldt. Har ikke tenkt på hvordan vi løser det enda. ;)

Ellers kan jeg nevne at som dobbelt sportsvogn så passer den i prampack, hadde vår med til London denne uka. Kjempe deilig! Den blir mindre enn vår enkelt vogn når vi slår den sammen, og den er kjempelett å ta ut og in. Av bilen. Er også kjempeglad i håndbremsen når jeg går ned bratte bakker.

Kjøpte våres på www.kiddies24.dk betalte ca6500 for vogn, en stk hardbag, masse regntrekk, og noe ekstra dill.. 6500 inkluderer også kostnadene til DHL og norsk moms som vi betalte på posten når vi hentet vogna. Det er ikke toll på barnevogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...