Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Det har klikket for meg et par ganger og siste gangen foran mennesker som betyr mye for meg som var på besøk. Jeg får aggressive sinneanfall, får lyst til å kaste ting og skrike og begynner å skjelve. Omg, håper det skyldes hormoner! Hva med dere, opplevd noen hormonelle utbrudd? Anonymous poster hash: 34c93...2b0
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Bare masse gråting. Tåler lite før jeg begynner å gråte. Anonymous poster hash: 98304...7a3
Von Hertelhofen Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Et par gråtetokter og et sinneutbrudd der jeg kastet glasset i veggen. Lover godt for de neste 5 månedene
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Kan vel erindre at jeg hadde et aldri så lite utbrudd med nr 1. Nr 2 husker jeg ikke og nr 3 var jeg visstnok veldig grei å ha med å gjøre ifølge mannen:) Men tårene har sittet løst, det har de ja:) Anonymous poster hash: 920f9...ede
mamma'n til 2 :) Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Pinlig mange desverre... Jeg blir et monster av graviditetshormoner,og er overlykkelig for at jeg ikke skal igjennom det flere ganger! Kraftige sinneutbrudd,slått i stykker ting,kastet ting i veggen, klappa til barnefar, brøla til jordmor, nigråt for alt og ingenting, tok alt personlig, kjeftet nesten alltid på alle... Har bedt mange om unnskyldning, og føler meg skikkelig teit... Rett og slett et monster,det er det jeg blir...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Ok, håper virkelig det er graviditetshormoner jeg hadde utbrudd av. Fordi jeg lagde en scene foran familien her uten å mene å såre noen. Anonymous poster hash: 34c93...2b0
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Blir fort lei meg, spesielt når mannen ser på andre damer og kommenterer dem. Blir kjempesjalu! Føler meg ikke NOE fin, selv om andre gir meg komplimenter for at jeg er fin som gravid! :/ Føler meg bare feit og fæl. Så ja... Gleder meg til å bli normal igjen!!! Anonymous poster hash: 343c2...254
Modesty Blaise. Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Ingen, og nå måtte jeg faktisk sjekke med mannen om det hadde vært noe han hadde reagert på. Og han sier ikke nei bare for å trøste... Eller, jeg har hatt ett anfall av hormoner, som er så flaut at jeg nesten ikke kan innrømme det. Var ute å kjørte bil, og hadde på radioen, og E6 med DDE kom på. Jeg begynte å småsnufse for meg selv, fordi jeg ble så rørt (Og jeg hater DDE, det er det værste jeg kan høre på!!) Det gikk heldigvis fort over, og jeg kan aldri fortelle det til noen av vennene mine, jeg hadde blitt mobbet inn i evigheten
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Nei. Jeg er ikke hormonell når jeg er gravid (tre ganger) Men regner med det blir verre når ungen er ute, for jeg reagerer dårlig på tapt nattesøvn. Anonymous poster hash: 51877...404
valkyrien Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Ingen. Personlig synes jeg veldig mange damer bruker graviditet som unnskyldning for å oppføre seg som hespetrær...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Ingen. Personlig synes jeg veldig mange damer bruker graviditet som unnskyldning for å oppføre seg som hespetrær... Joda, men nå finnes det dessverre tilfeller hvor det er kvinner som ikke tåler ekstra hormoner i kroppen i det hele tatt også. Som faktisk kan havne i psykose til og med, ved minste lille hormonforandring. Noen er mer sensitive enn andre, slik er det bare. Dog sjeldent, men det finnes! Anonymous poster hash: f41a4...806
valkyrien Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 Ingen. Personlig synes jeg veldig mange damer bruker graviditet som unnskyldning for å oppføre seg som hespetrær... Joda, men nå finnes det dessverre tilfeller hvor det er kvinner som ikke tåler ekstra hormoner i kroppen i det hele tatt også. Som faktisk kan havne i psykose til og med, ved minste lille hormonforandring. Noen er mer sensitive enn andre, slik er det bare. Dog sjeldent, men det finnes! Anonymous poster hash: f41a4...806 Jada, var derfor jeg sa mange og ikke alle.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Slet veldig med hormoner i første svangerskap, fikk konstantert hormonell betinget svangerskapsdepresjon. Hadde flere angst/panikkanfall, måtte gi opp mye sosialt, både fordi jeg fikk angst og fordi jeg ble fryktelig sint og lei meg uten noen forklaring... Brukte lang tid på å stålsette meg på en ny graviditet, men nå er jeg igang igjen. Denne gangen er jeg litt mindre plaget, men merker sinnet, takler spesielt dårlig når noe uforutsett oppstår eller når ting ikke går som planlagt. Heldigvis blir jeg meg selv igjen etter fødselen( bare 7 mnd igjen .....) Anonymous poster hash: 20b49...f22
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 Hadde ingen utbrudd. Kjenner 2 som var skikkelig hormonell. Ene var bestevenninna mi. Hun var så sur og sint for alt og ingenting, mest på slutten av svangerskapet. Anonymous poster hash: 88ed2...8a3
Elsker livet Skrevet 13. juli 2013 #16 Skrevet 13. juli 2013 Ja, følte som jeg skulle eksplodere konstant. Våknet midt på natta av irritasjon. Har rast og frest, grått, brølt, hakket, klaget og suret altfor mye som gravid. Det har vært det mest slitsomme med å gå gravid. Har heldigvis klart å holde meg i skinnet overfor venner og kjente, er mannen min som har fått det meste. Barna har vel også fått en liten dose, stakkars.
Elsker livet Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 Har forresten blitt meg selv igjen så snart babyen var kommet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå