Eliane Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Skal si opp jobben min! Har mistrivdes lenge,fra før jeg ble gravid. Da holdt jeg bare ut frem til permisjonen startet. Nå er mini 8 mnd,og skal si opp jobben før 1okt. Har allerede planlagt med ulønnet fra medio okt ut året. Permisjon ferdig starten av sept og tar da ferien min. Fikk i dag telefon fra en tidligere arbeidsgiver om jeg ville komme tilbake til dem igjen fra1 jan! Kunne jo ikke passet bedre om jeg hadde planlagt det!!! Jeg er så glad,føler meg 50 kg lettere! Har vært mye lort på min nåværende jobb,dårlig miljø,diskriminering,og rett og slett brudd på arbeidsmiljøloven! Ser så frem til å inn å levere oppsigelse,hente kaffikoppen min og spasere ut derifra!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Gratulerer, ikke noe er bedre enn det! Anonymous poster hash: 5b1b0...291
Eliane Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2013 Takk,nei,det er en deilig følelse! Tok et glass hvitt i dag og feiret at ting faller på plass!
Musemorbr / Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Gratulerer. Få ting er bedre enn å ta kontroll over tilværelsen.
Eliane Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2013 Bare jeg tenker på å levere oppsigelsen så kiler det i magen!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Gratulerer skulle gjerne hentet koppen min, vasket garderobeskapet mitt og levert fra meg nøkler og kort jeg også... Men blir nok dessverre ikke enda nei... Anonymous poster hash: 0c826...fe9
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Gratulerer skulle gjerne hentet koppen min, vasket garderobeskapet mitt og levert fra meg nøkler og kort jeg også... Men blir nok dessverre ikke enda nei... Anonymous poster hash: 0c826...fe9 Mente ikke være anonym...
Eliane Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2013 Tar tid å ta steget,men som musemorbr sier,det er godt å ta kontrollen! Åh,føler meg så sterk og lykkelig!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Gjorde det samme etter permisjon med minsten. Det er det beste valget jeg har tatt Anonymous poster hash: a966e...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå