Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hva vasker dere trusene på? Sammen med evt hva? Anonymous poster hash: 68787...fac
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 40grader med resten av det vanlige tøyet. Anonymous poster hash: 11359...6f7
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 60 grader sammen med mine og mannens truser/boksere og håndkler, kluter osv. Anonymous poster hash: 68d83...e72
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 På 60 grader sammen med annet undertøy. Anonymous poster hash: 4016c...5b6
Gjest Skofantomet Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 60 grader (sammen med vårt undertøy, pysjer og strømpebukser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå