Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Vi har vært på ferie i fem dager. Mens vi var borte har nabojenta på 14 år tatt inn posten vår og passet katten og marsvinet. Vi har kjøpt klær til henne der vi var, til en verdi av ca 1000 kr. I tillegg har hun fått godteri og parfyme (fra barna våre, som er "eierne" av katt og marsvin). Er dette nok, eller burde hun fått noen kr i tillegg? I så fall, hvor mye burde man gi? Anonymous poster hash: 1e4e2...ce1
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Som mamma til en tenåring syns jeg det er haugen på nok. Det har tross alt ikke tatt timesvis hver dag å gi dyrene mat og hente posten. Gi det dere har kjøpt og takk pent for hjelpen, det er jeg sikker på hun blir veldig fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Mer enn nok! Men jeg hadde akdri turt å kjøpe klær til en tenåring med mindre det er noe konkret hun har ønska seg. Anonymous poster hash: 78aa7...d86
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Hun har fått klærne, og ble kjempeglad, så det var slett ikke farlig . Tusen takk for svar, da gjør jeg ikke mer med den saken. Anonymous poster hash: 1e4e2...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå