Gå til innhold

Savner vennepar....føler vi aldri blir invitert noe sted:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er sommeren her, og ser stadig på facebook at folk griller, og har hagesammenkomster, drikker vin og er på stranda med venner og venners barn.

Jeg har alltid hatt venninner, men vi har fått barn på forskjellig tid og sklidd ifra hverandre litt kanskje. Har også startet egen bedrift for et par år siden, og har derfor ikke hatt så mye fritid. Min ene gode venninne som har barn på samme alder, er blitt så voldsomt hjemmekjær og mannen er asosial, så vi treffes nesten aldri med ungene, dette syntes jeg er leit, men vi treffes heldigvis meg og henne innimellom på kveldstid.

Jeg savner et eller flere vennepar med nogenlunde jevngamle barn:( Som vi kan gjøre ting sammen med  både med og uten barn. Jeg begynner faktisk å tro at det er noe galt med oss siden vi ikke har noen å gå sammen med:( Litt lei meg i dag kjenner jeg:(

Anonymous poster hash: 6d962...44a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har barna venner i barnehagen som dere kan bli kjent med foreldrene til? Vi hadde det lenge sånn som dere, helt til vi inviterte noen som heller ikke kjente noen. Da ble det koselig for oss også:)

Anonymous poster hash: 774aa...583
Skrevet

Du er ikke alene om å ha det sånn. Men jeg vet at det også skyldes at jeg aldri har vært gjeng-menneske, mine venner har jeg adskilt på forskjellige kanter, sånn at det aldri er noen naturlig "hele gjengen med menn og barn samles". Noen ganger hadde det vært greit...

Anonymous poster hash: 1d525...c68
Skrevet

"Har også startet egen bedrift for et par år siden, og har derfor ikke hatt så mye fritid"

Prioriterer du ikke venner så vil de forsvinne etterhvert. De færreste sitter på gjerdet og venter til du har tid

Anonymous poster hash: c509b...26f
Skrevet

Tenkte akkurat det samme som deg senest i dag :) Bortsett fra at jeg ikke har noen mann da! Ser så koselig ut med alle disse grillkveldene hvor man hygger seg sammen. Tror vi må invitere selv jeg! Er ikke så flink å invitere selv og da kan man jo ikke regne med å bli invitert heller...

Anonymous poster hash: 98e46...b73

Skrevet

Hadde det sånn vi også.. Nå er vi separerte da, så nå skal jeg jaggu kose meg alene med venner og familie :)

Anonymous poster hash: 9bf09...cc7
Skrevet

Vi har fått nye vennepar gjennom foreldrene i bhg. Er så heldig å ha en sosial mann som lager nye relasjoner vi begge trives med.

Anonymous poster hash: 440a3...f0e

Skrevet

Hvor bor du? :-)

Anonymous poster hash: 1ac91...882

Skrevet

Hi her,

Har vært noen playdates med foreldre fra barnehagen, men jeg syntes det er vanskelig å  utvikle noe vennskap videre, virker som alle har så mye de driver på meg og vil ikke være for pågående heller. Bor på hjemplassen min, og har tonnevis av folk jeg "kjenner" men som jeg ikke kjenner godt nok til å invitere med på noe....syntes det er veldig vanskelig å få nye venner i voksen alder.

Vi bor i vest agder.

Skrevet

Men hvis du ikke prøver, altså inviterer folk du ikke helt kjenner, så kommer du til å fortsette å ha det sånn... Du kan ikke regne med at andre tar sjansen på å invitere deg..

Anonymous poster hash: 774aa...583
Skrevet

Jeg må nok bli litt flinkere ja, du har rett i det. Men har innimellom venninnekvelder og mannen er ute med kamerater eller inviterer til poker. Men mine og hans venner er litt ulike mennesker, og mine venninner sine menn og min mann er ikke så veldig like, samt min mann sine venner har ikke samboer/koner som jeg kan bli helt fortrolig med, typisk det! Selv om vi begge er veldig omgjengelige og lette å bli kjent med.

Men i dag var det ganske leit, så bilder fra en nabo og god venninne med hagen full av venner, og i dag så jeg en annen nabo skulle ha andre naboer over på grilling og vin:( 

Skrevet

Hvor gamle er dere og barna deres da?

Vi bor riktignok i aust-Agder, men vi har alltids plass til et vennepar til :)

Anonymous poster hash: 830d4...f67

Skrevet

Huff, så kjedelig når det blir sånn.. Hvor bor dere ja?:) 

Anonymous poster hash: 46b91...8ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...