Tromsø^mamma Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Emmaljunga city cross bag, hvor lenge kan den brukes?
☆☆☆ Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Til den er for liten. Veldig individuelt kor tid det er. Vår ville ikkje ligge i bag lenger ved 6-7 mnd, men hi hadde fått plass nokre månader til.
Julimamma12 Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Jeg brukte ikke lenge city bagen før den ble for trang, jeg fikk min datter i slutten av juli i fjord og når det nærmte seg desember fikk jeg ikke plass til pose oppi og datteren min med varmeklær.Så måtte bytte til sportsdel.Så måtte bytte før hun var 5 mnd. Men ellers er vognen super god
Vogndilla Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Den er 75cm lang innvendig. Vi brukte vår til jenta var 5mnd ca, kunne sikkert brukt den en mnd til men kjøpte ny vogn da så det var ikke aktuelt.
robot Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Vi brukte den fra barnet var født i september til utpå vårparten, midten av april tror jeg. Da var det fremdeles greit med plass, men hun ville opp i høyden.
Spire nr.2 <3 Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Vi brukte den delen i mnd.da barnet ikke var store krabaten..Men da kom beina oppav fordi h*n ikke ønsket å ligge lenger
itb Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Hvis du tar opp madrassen og sammenligner den med en annen madrass vil du se at den ikke er noe kortere (hvertfall ikke mye), men den er litt smalere. Vi brukte vår til frøkna her ikke ville ligge i bag langer... ca 6 måneder. Sluttet å bruke den i oktober.
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Har selv to stk født i februar, og vi var vel mer inne enn ute når de var små på vinteren. Når vår-sommer kom så var det ikke bruk for den tjukke posen, så holdt med sauekinnet og passe dyne på. Var det jeg brukte på minste, men mellomste hadde jeg Simo vogn den første tiden og den var romslig. Sluttet å bruke bag når de var 6 og 8 mnd gamle. Er vel ca da de vil opp og titte på verden også Veldig fornøyd med min city cross duo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå