Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Mannen og eldstemann tar en tur i morgen. De blir noen dager så jeg tenkte å gi dem en handleliste. Er for eksempel brus billig der? Hva med nan? Gi meg tips! !!! Anonymous poster hash: 8d22f...3ea
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Øl. Vin. Ellers er ikke Danmark billig Anonymous poster hash: 28d12...4f3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Kun alkohol som er noe særlig billigere. Mulig du kan finne danske merkeklær noe billigere, men det er ikke så mye du sparer der heller. Anonymous poster hash: 9992b...e30
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Jeg reiser så sjeldent, men husker da at oppvasktabletter og shampo og vaskemiddel osv var mye billigere? Anonymous poster hash: 8d22f...3ea
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Jeg synes endel barneklær er billig, spesielt hvis du handler på feks Bilka eller Quickly. Ellers kjøper jeg alltid hauger med engangsvaskekluter. De er geniale både ved bleieskift og til å tørke av møkkete fingre.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Apotekvarer er mye billigere i Danmark, f.eks paracet får du til en fjerdedel av prisen her hjemme. Mye andre apotekvarer som kremer o.l. er også billigere. Noe brus er billig, men ikke alt. En 1,5 liter med Cola koster over 20 kr her også (er i Danmark nå), men plutselig kommer man over tilbud. Vi handlet f.eks en 6-pk med boksecola for 29 kr i dag. Anonymous poster hash: ca9ad...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå