Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Jeg leste den i går. I dag er den vekk. Omslaget er himmelblått og jeg har endevendt huset, inkl sengen, veska, balkongen og papirsøpla. Så skulle du være innom og skulle du ha lyst og mulighet er jeg deg evig takknemlig.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Mannen har bruk den som butplugg! Sjekk der. Anonymous poster hash: 9f1aa...d65
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Mannen har bruk den som butplugg! Sjekk der. Anonymous poster hash: 9f1aa...d65 Blir du ikke litt flau av deg selv engang? Anonymous poster hash: 32337...599
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Mannen har bruk den som butplugg! Sjekk der. Anonymous poster hash: 9f1aa...d65 Blir du ikke litt flau av deg selv engang? Anonymous poster hash: 32337...599 Nei, hvorfor skulle jeg det? Anonymous poster hash: 9f1aa...d65
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Mannen har bruk den som butplugg! Sjekk der. Anonymous poster hash: 9f1aa...d65 In his BUT? But why - and, moreover, how?
prekæs Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Forsøker meg som synsk her, siden jeg har vært synsk opptil flere ganger i dag. Den ligger under senga di, muligens under et plagg du glemte der i går:)
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Forsøker meg som synsk her, siden jeg har vært synsk opptil flere ganger i dag. Den ligger under senga di, muligens under et plagg du glemte der i går:) Altså, du bruker den metoden man bruker på "Maaammmaaa! Jeg Finner Ikke---"?
prekæs Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Forsøker meg som synsk her, siden jeg har vært synsk opptil flere ganger i dag. Den ligger under senga di, muligens under et plagg du glemte der i går:) Altså, du bruker den metoden man bruker på "Maaammmaaa! Jeg Finner Ikke---"? Du er inne på noe. Samtidig er det oftest der jeg finner mine bøker:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Den ligger i byssa i båten deres Anonymous poster hash: 291fd...ba9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 I bilen, putekassen eller under en stol eller skohylle i gangen. Anonymous poster hash: 8a908...244
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Forsøker meg som synsk her, siden jeg har vært synsk opptil flere ganger i dag. Den ligger under senga di, muligens under et plagg du glemte der i går:) Altså, du bruker den metoden man bruker på "Maaammmaaa! Jeg Finner Ikke---"? Du er inne på noe. Samtidig er det oftest der jeg finner mine bøker:) Jeg har ikke noe "under senga", har skuffer, og har rydda (positiv bivirkning) alt annet løstliggende i løpet av leitinga... Og jeg som har planlagt å lese den ferdig i kveld også, skulle bare bake brød (nå på rist), gå meg en fin tur og plukke blomster (gjort), og så ligge fredelig på sofaen mens resten av slekta er ute på pizza og kino. Vel, da får jeg dra fram symaskin i stedet!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #13 Skrevet 12. juli 2013 Leste du den ute i går? Kommet sammen med håndklær/solmadrass eller noe lignende du tok inn samtidig? Anonymous poster hash: 80184...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #14 Skrevet 12. juli 2013 Forsøker meg som synsk her, siden jeg har vært synsk opptil flere ganger i dag. Den ligger under senga di, muligens under et plagg du glemte der i går:) Altså, du bruker den metoden man bruker på "Maaammmaaa! Jeg Finner Ikke---"? Du er inne på noe. Samtidig er det oftest der jeg finner mine bøker:) Jeg har ikke noe "under senga", har skuffer, og har rydda (positiv bivirkning) alt annet løstliggende i løpet av leitinga... Og jeg som har planlagt å lese den ferdig i kveld også, skulle bare bake brød (nå på rist), gå meg en fin tur og plukke blomster (gjort), og så ligge fredelig på sofaen mens resten av slekta er ute på pizza og kino. Vel, da får jeg dra fram symaskin i stedet! I didn't peg you to be one of those sewing ladies Anonymous poster hash: 291fd...ba9
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #15 Skrevet 12. juli 2013 Forsøker meg som synsk her, siden jeg har vært synsk opptil flere ganger i dag. Den ligger under senga di, muligens under et plagg du glemte der i går:) Altså, du bruker den metoden man bruker på "Maaammmaaa! Jeg Finner Ikke---"? Du er inne på noe. Samtidig er det oftest der jeg finner mine bøker:) Jeg har ikke noe "under senga", har skuffer, og har rydda (positiv bivirkning) alt annet løstliggende i løpet av leitinga... Og jeg som har planlagt å lese den ferdig i kveld også, skulle bare bake brød (nå på rist), gå meg en fin tur og plukke blomster (gjort), og så ligge fredelig på sofaen mens resten av slekta er ute på pizza og kino. Vel, da får jeg dra fram symaskin i stedet! I didn't peg you to be one of those sewing ladies Anonymous poster hash: 291fd...ba9 Live and learn
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #16 Skrevet 12. juli 2013 Forsøker meg som synsk her, siden jeg har vært synsk opptil flere ganger i dag. Den ligger under senga di, muligens under et plagg du glemte der i går:) Altså, du bruker den metoden man bruker på "Maaammmaaa! Jeg Finner Ikke---"? Du er inne på noe. Samtidig er det oftest der jeg finner mine bøker:) Jeg har ikke noe "under senga", har skuffer, og har rydda (positiv bivirkning) alt annet løstliggende i løpet av leitinga... Og jeg som har planlagt å lese den ferdig i kveld også, skulle bare bake brød (nå på rist), gå meg en fin tur og plukke blomster (gjort), og så ligge fredelig på sofaen mens resten av slekta er ute på pizza og kino. Vel, da får jeg dra fram symaskin i stedet! I didn't peg you to be one of those sewing ladies Anonymous poster hash: 291fd...ba9 Enig! Plukke blomster, sy og bake brød er ikke slik jeg ser for meg sug lut Anonymous poster hash: 9f1aa...d65
Musemorbr / Skrevet 12. juli 2013 #17 Skrevet 12. juli 2013 Fanken, nå klarer jeg ikke slutte å nynne på sangen "what what, in the but"
ellen-propellen Skrevet 12. juli 2013 #19 Skrevet 12. juli 2013 (endret) Hvor leste du den i går, og hva var gjorde du når du sluttet å lese? ( telefonen ringte, det ringte på, gikk til kjøkkenet etc) Endret 12. juli 2013 av ellen-propellen
Gjest Kjempeanonym Skrevet 12. juli 2013 #20 Skrevet 12. juli 2013 Den kjipe familien din unnet deg ikke en fredelig kveld på sofaen så de tok boken med seg på pizza og kino? Uansett- det som ikke er stjelt eller brent dukker alltid opp igjen, og på den positive siden så fikk du jo ryddet litt;)'
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #21 Skrevet 12. juli 2013 Hvilken bok? Hvorfor er den blå? Og hvorfor skulle Cat68 vite hvor den var? Eller skulle hun komme innom deg? Anonymous poster hash: 39b9b...306
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #22 Skrevet 12. juli 2013 Har du sett på toalettet? Anonymous poster hash: f88a1...594
Gjest sug lut Skrevet 13. juli 2013 #23 Skrevet 13. juli 2013 Skittentøyskurven, godtfolk. Godt nedi, viste det seg. Og spør ikke hvorfor eller hvordan. Jeg tror jeg må få ferie snart. Dessuten var jeg for trøtt til å lese den ferdig da den endelig dukket opp... Takk for innsats og moralsk støtte - til gjengjeld kan dere få denne berømmelige blå, forsvunne boka på sterk anbefaling, John Green: The fault in our stars. Det er ikke vanligvis helt min greie med "man både lo og gråt", men denne boka er sånn. Fortellerstemmen er ei seksten år gammel jente, kreftpasient, livskraftig og dødsdømt og full av fantastiske observasjoner og boblende tenåringskynisme og språk-glede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå