Gå til innhold

Hva finne på i Trondhjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er her med jenta mi på 1,5 og besøker pappaen hennes som bor her. Har dere noen forslag til hva vi kan finne på? Han har ikke bodd her så lenge, så han har ikke så peiling han heller. Er Pirbadet bra for en så liten en?

Anonymous poster hash: 142b4...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du Trondheim??

Mange år siden Trondhjem var stavemåten....

Anonymous poster hash: b1df9...f0a

Skrevet

Mener du Trondheim??

Mange år siden Trondhjem var stavemåten....

Anonymous poster hash: b1df9...f0a

mille himmel.... ja du forstod vel ikke hvor hun mente hen nå du?

Å ja jeg er trondhjemmer. så jeg kan i aller høyeste gra d uttale meg, men no om det

finne på i Trondheim,

- Pirbadet passer fint for store og små, vi pleier å ta med junior og han er 6mnd

- hvis ikke er det Ila parken hvor det er lekeplass - den er kanskje beregnet på de litt større :/

- Vitenskapssenteret i Kongens gate er moromt for de små, da det er mye morsomt å se på i alle farger og fassonger

- Vitenskapsmuseet like ved Leutenhaven er spekket med en masse utstoppede dyr fra hele verden

- Om været tillater det kan dere ta bussen (nr 18) opp til Sverresborg Folkemuseum :)

Der er det geiter og hester og man kan ha med en piknikkurv og gjøre det ordentlig koslig

Der er det store områder hvor barna kan løpe rundt ( vær forsiktg oppe på borgen - den er ikke sikret når du først er der oppe) men det ser du fort))

- På Marinen (grøntareal mellom Nidarosdomen og Nidelva) er det også lekestativ og husker osv

hmmmm er det jeg kom på i farta :)

kos deg i barteby!

jeg krysser fingrene for godvær til dere :)

Anonymous poster hash: b8649...c71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...