Gå til innhold

Permittert fra jobben, hva om jeg blir gravid?


Lille Fersken

Anbefalte innlegg

Hei!  :D

 

Jeg lurer på en ting vedr. permisjon og penger.

 

Jeg skal ta ut permisjon fra jobben nå for å gå på skole ( deltid ) i 1 år. Eller dvs fra september 2013 til juni 2014. Jeg kommer til å jobbe de dagene jeg ikke er på skolen, så det er ikke en 100 % permisjon dette er snakk om. Det jeg lurer på er hva skjer dersom jeg skulle blitt gravid i løpet av disse månedene jeg går på skolen? 

Jeg mister ikke jobben min etter permisjonstiden, den gamle stillingen min på 100% får jeg igjen etter skoleåret dersom jeg ønsket dette. Men jeg får en ny kontrakt nå i september hvor det står skrevet at jeg jobber ved behov disse dagene hvor jeg ikke er på skolen. Om det blir en prosent eller ikke vet jeg ikke ennå.

 

Er det noen som har opplevd eller har erfaringer/kunnskap om dette? Hvis jeg blir gravid vil det jo ikke være mange mnd jeg er på jobb igjen før jeg evt går ut i en mammapermisjon.  :huh:

 

Det skal sies at jeg har veldig lyst på barn. Men det er ikke noe som må skje nå. Og om det er slik at jeg ikke har krav på permisjon eller penger hvis jeg skulle blitt gravid i løpet av dette året vil jeg selvfølgelig ikke gå inn for å ha sex uten prevangsjon.

 

Setter stor pris på alle svar  ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...