Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hvordan skal jeg da kle meg? Er det greit at jeg kjøper meg en bikini? Eller hva annet kan jeg bruke? Har tenkt på sånn tankini, men jeg blir jo ikke mindre feit av den. Hvordan kan jeg kle meg og hvor kan jeg evt kjøpe det? Gjerne nettsider. Anonymous poster hash: 241a9...73c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Hvordan skal jeg da kle meg? Er det greit at jeg kjøper meg en bikini? Eller hva annet kan jeg bruke? Har tenkt på sånn tankini, men jeg blir jo ikke mindre feit av den. Hvordan kan jeg kle meg og hvor kan jeg evt kjøpe det? Gjerne nettsider. Anonymous poster hash: 241a9...73c Definitivt kjøp deg bikini. Og i stedet for å kjøpe på nett går du en spesialforretning for undertøy (ikke sånn kjedebutikk) og får hjelp til å finne en som passer. Og du har helt rett; kroppen din blir ikke mindre av å bruke tankini, den blir ikke mindre av noen klær i det hele tatt, men det er helt greit. Hvis du finner noe som sitter bra og som du føler deg komfortabel i så blir det bra. Og hvis det er noen andre rundt deg som har problemer med det, så er det deres problem, ikke ditt. Anonymous poster hash: 557bb...0f4
Musemorbr / Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Kjempefint svar. Sånn er det nemlig. Kjøp bikini!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Jeg er overvektig, og selv om jeg ikke ser ut som jeg triller kan man fort tro jeg er gravid i femte måned:( Jeg bruker shorts og bikinoverdel, mye fordi jeg synes bikinitrusene er så jævlig små, og de dekker hvertfall ikke magen som er mitt største problem.. Anonymous poster hash: 928cd...a75
prekæs Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Kommer jo helt an på hva du føler deg vel med. Selv er jeg ikke tjukk, men gammel og må jo si at (dessverre, eller muligens også heldigvis) jeg ikke kler meg som en tjueåring lenger, verken på stranden eller ellers.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Er ikke interessert i å kle meg som en 20-åring nei. Men vil jo gjerne ha litt sol på skrotten, samtidig som jeg ikke ønsker å være det store samtaleemnet på stedet vi skal... Type: "sjekk den hvalrossen` a...!!!" Anonymous poster hash: 241a9...73c
prekæs Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Selvfølgelig er det greit å bruke bikini, forresten. Jeg tenkte bare at om du ikke følte deg vel i det, er jeg helt sikker på at du får hjelp i en undertøyforretning til å finne noe som passer fint. Er det ikke "stor mote" avd i Hm og kappahl da? Og Lindex. Zizzi Har vel også mye pent. Tror ikke folk tenker så veldig mye på hvordan andre ser ut. Det vikigste er i hvertfall å kjøpe riktig str og muligens bruke noe annet enn trådbikinien fra ungdomskolen:) Kos deg på ferie.
Cruella De Vil Skrevet 12. juli 2013 #10 Skrevet 12. juli 2013 Hei, gå i det du føler deg komfortabel med, bikini er ikke forbeholdt tynne og velproposjonerte. Jeg er tykk selv, men bruker både bikini og badedrakt på stranden og gidder ikke å bry meg om noen stirrer på meg. De få som evt. måtte stirre og bry seg bryr jeg meg ikke om, det er deres problem hvis de ikke takler å se forskjellige kroppsformer uten å oppføre seg som fjortiser... Jeg har kjøpt badeklær tidligere i kjedebutikkene, de har store størrelser (f.eks. Lindex/Kappahl) og på nett på Ellos.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Var på stranda i "Syden" her om dagen og det var langt mellom modelkroppene. Derimot så var det kropper i alle str og farger. De tre som stakk seg ut var de overvektige som ikke hadde på seg badedrakt eller bikini, men shorts t- skjorte... Anonymous poster hash: f9c8e...285
Mikkemafian Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Kjøp bikini, kos deg på stranden:) Det skal i hvert fall jeg! Selv om jeg aldri har hatt modellkropp, så funker den til det den skal:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #13 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har følg meg passe påkledd med et svart bikiniskjørt (Triumph) og gode overdeler (Salming kjøpt på Timarco.no). Har 15 kg for mye. Veldig kjekt med skjørtet som skjulte litt slapp rumpe, cellulitter og strekkmerker, samt at det gikk kledelig oppover magen. Fungerte veldig godt når jeg stort sett sprang etter en aktiv på 14 mnd og ei på fire. Liker bikinioverdeler med litt polstring og som løfter. Jeg såg forresten flere mødre med bikinier fra Change som IKKE løftet. Jeg prøvde dem med hjelp i butikk selv og de skuffet veldig. Faktisk hadde ikke overdelene mine spiler, men var kjempegode. Og ikke fortvil: du er slett ikke alene om verken ekstra kilo eller det ene eller andre. Et smil, senkede skuldre og aktivitet med barna (eller uten) gjør "ALT"! Kos deg! Anonymous poster hash: 9202d...fce
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #14 Skrevet 12. juli 2013 Takk for gode svar dere Er nok dessverre mer enn 15 kg for tung... men har bestilt litt forskjellig nå, så får vi se... Anonymous poster hash: 241a9...73c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 Flott! Håper du legger igjen kompleksene hjemme og koser deg! God ferie! Anonymous poster hash: 9202d...fce
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #16 Skrevet 13. juli 2013 Må bare spørre, men hva er tankini?? Anonymous poster hash: ec503...008
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 Jeg derimot, syns man skal kle seg etter kroppen, på stranden som ellers. Jeg syns ikke overvektige er fin i bikini (inkludert meg selv, som har 10 kg for mye). Det er sjelden man føler seg bra heller, dersom alt dingler fritt. Det finnes badetøy som passer alle slags kropper, man må bare lete og prøve litt. Svigermor er svær. Hun har kjøpt seg en badedrakt med et kort skjørt utenpå. Hun er kjempefin i det. Man tenker ikke over at hun er diger, for den sitter så bra på kroppen hennes. Det beste av alt er at hun føler vel og spaserer rundt på stranden full av selvtillit. Jeg har en skjønn venninne som er like bred som hun er høy. Hun er alltid flott på stranden i badedraktene sine. Jeg tviler på om hun hadde vært like lekker i bikini. HI, jeg håper du finner noe som sitter bra og at du får en flott ferie. Anonymous poster hash: 7808e...a55
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #18 Skrevet 13. juli 2013 Jeg bor i "syden" og som en sier over her, det er laaangt mellom modellkroppene... Jeg veide tidliger 120kg på mine 167 cm. Grudde meg alltid til sesongen og strandbesøkene, men sjenansen over egen kropp forsvant ALLTID på dag nr 2. Ingen bryr seg over hvor stor eller liten eller hengete man er. Ingen legger merke til de med "perfekte" kroper heller, så sant de ikke ønsker det selv og gjør mye ut av seg... I bikini vil du dessuten føle deg mye flottere etterhvert som kroppen får litt farge, også hjemme på egen soverom senere på kvelden Anonymous poster hash: 13af3...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå