Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Satte meg ute, i bikini. Naboene er borte og dermed intet innsyn og jeg kunne sette meg ute og sole meg uten å være redd for at de skulle se meg. (stygg kropp) Men så må jeg gå inn likevel, fordi svogeren min har sønnen sin på ferie og de må finne på noe hele tiden, og gjerne sammen med oss. Mannen er borte. Så jeg måtte bare gå inn, av frykt for at de skulle komme busende hit når som helst. Og sannelig har jeg ikke rett, fikk akkurat sms fra han, men jeg gidder ikke svare Anonymous poster hash: b554d...8fb
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Klønet litt, skulle føye til at han er veldig grei og trivelig å være i lag med, men jeg orker ikke besøk hver eneste dag... Får litt dårlig samvittighet, åpenbart siden jeg nå "søker etter litt støtte" her... Usj, ikke enkelt dette... Anonymous poster hash: b554d...8fb
Musemorbr / Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Da svarer du at du er opptatt, og da kan du trygt sette deg ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Da svarer du at du er opptatt, og da kan du trygt sette deg ut igjen. Begynner å bli litt sliten den men med at jeg ikke svarer risikerer jeg bare at de plutselig står på døren her... Han vet at jeg er hjemme, da mannen har bilen. Æsj Som sagt, han er en grei kar, men... Anonymous poster hash: b554d...8fb
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Da svarer du at du gjerne finner på noe i morgen i steden for - enhver med litt sosial intelligens forstår da at det ikke passer i dag. Evt sier du at det ikke passer helt i dag, men gjerne i morgen. Anonymous poster hash: 6c731...0d0
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Si at du ligger som et slakt i badekaret, og gjerne vil ligge der til middagen skal tilberedes Anonymous poster hash: c2f4e...e57
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Si at du ligger som et slakt i badekaret, og gjerne vil ligge der til middagen skal tilberedes Anonymous poster hash: c2f4e...e57 Hehe, den brukte jeg faktisk i går... Anonymous poster hash: b554d...8fb
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Da svarer du at du gjerne finner på noe i morgen i steden for - enhver med litt sosial intelligens forstår da at det ikke passer i dag. Evt sier du at det ikke passer helt i dag, men gjerne i morgen. Anonymous poster hash: 6c731...0d0 Passer hvertfall ikke i morgen, da skal jeg på jobb Men vi var nå ut en tur med dem nå da, så det ble jo greit... Anonymous poster hash: b554d...8fb
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Huff..Skjønner godt hva du mener. Men her er det en kamerat av mannen som kommer såååå mye på besøk! Og jeg er ikke heller særlig fornøyd med kroppen min etter 4 kjappe graviditeter og minste er 1/2 år. Og jeg vil gjerne ligge å slappe av på hverandaen så jeg får noe farge, men det kan jeg jo ikke, fordi han kameraten er på besøk alltid Men så får jeg så dårlig samvittighet også, for at jeg tenker sånn, fordi han har ikke så mange folk rundt seg...Men hadde vært greit å kunne slappe av litt hjemme! I fred! Anonymous poster hash: 17261...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå