Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Han er oppe før andre, jogger, drikker kaffe, tenker på livet alt før 6, dette legges ut hver dag, alt han gjør på huset, hos andre osv legges også ut fortløpende med "smarte" visdomsord. _hver_ dag. Men det som er enda mer irriterende er at han kommenterer alt som skjer i familien også, hvis han har hjulpet et ekteskap legger han ut om å "stå frem å rekke ut en hånd", er broren psykisk syk legges artikler om psykiatriforskning ut. Hva kunne en skrevet til en sånn? Eller er det ingen vits å prøve å kommentere da han har hodet for langt i rompa til Å høre? Anonymous poster hash: 4ffb6...065
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Det er vell ike nødvendig å skrive noe til ham. Bare bloker ham så slipper du å se på alle oppdateringene. Anonymous poster hash: b7589...22c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Han forventer at alle vet om merittene hans, prater ikke om annet in real life heller. Anonymous poster hash: 4ffb6...065
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Fjern han fra oppdateringene eller slett han... Hva skal du si liksom? Om det plager deg (og det kan jeg GODT forstå at det gjør) så er beste å skjule han. Anonymous poster hash: dee7a...6ed
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Sant det men. Var fristende å kommentere den "hemmelige" swingers aktiviteten hans når han skrøt så av sitt lange og sunne ekteskap for en stund siden. Anonymous poster hash: 4ffb6...065
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Jøss, du velger da sjøl å være hans siklende publikum - når skal folk innse at de ikke kan klage på ting de velger sjøl? Facebook er alle de usynlige og ubrukeliges ENE arena, men du trenger da ikke være tilstede om du ikke ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Jeg vil gjerne ha med meg stikkene han har mot meg. Anonymous poster hash: 4ffb6...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå