Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Jeg fødte 1 juli, og i går og i dag har jeg ikke blødd noe. Det har kommet masse fram til i går, på slutten var det litt brunt. Ferdig alt? Anonymous poster hash: c7b0d...906
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Jeg sluttet helt å blø etter 5 dager. Kom mye de 5 dagene da! Men måtte bruke truseinlegg i noen uker til, for det kunne plutselig komme noen små dråper/rester. Anonymous poster hash: 68d1d...cad
mamma_til_gutt Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Det kommer gjerne en sånn 'siste rest'-runde. Da kan det komme mye... Men ikke alle får det heller da deilig da! Jeg sluttet helt etter 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Det kommer gjerne en sånn 'siste rest'-runde. Da kan det komme mye... Men ikke alle får det heller da deilig da! Jeg sluttet helt etter 3 uker. Ja, den husker jeg med førstemann! Han var noen uker gammel, og vi var på bytur. Plutselig begynte jeg å blø så mye at jeg blødde gjennom buksa helt til knærne! Ingen som hadde fortalt meg at dette kunne skje, så jeg ble jo kjemperedd! Anonymous poster hash: d495a...e36
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Det kan godt være at du er ferdig. Jeg var ferdig etter 7 dager og blødde ikke noe mer etter det før mensen kom tilbake etter noen måneder Anonymous poster hash: 61cba...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå