ms.science Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Jeg skal ut av en 60 kvm leilighet om 15 dager. Jeg jobber fulltid og må vaske ut den siste dagen etter jobb kl 15.00. Møblene flyttes over dagen før nedvask. Jeg har ingen familie, så jeg har ikke noen å spørre til råds og tenkte at her inne er det fullt av kyndige kvinner. Altså: 1. Hvor lang tid bruker jeg og en evt venn som kan hjelpe meg på ca 60 kvm? 2. Hva slags produkter/utstyr MÅ jeg skaffe på forhånd? 3. Hvor bør jeg begynne å vaske? 4. Hvilke steder må jeg huske ekstra godt på? Og et siste fryktede spm: Hva kan gjøres med en vegg der tapet er revet av og det er jeg som er ansvarlig for skaden? Tapetsere over? Det er ca 1 kvm av veggen som er ødelagt Tusen takk for svar
klg,2 boys now:) Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Jeg og manma brukte 9 timer på å vaske ned 60kvm. Vask utav skap ettervært som du tømmer de samme med skap. Tørr mopp på tak og vegger.vask på bad og kjøkken.kjøkkenviften er ofte litt arbeid og stekeovn og dusjkabinet. Vinduer kan du ta noen dager før Ang veggen så er d vanskelig og flekke på tapet
☆☆☆ Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Vaskar du inni skapa etterkvart som du tømner dei og tek taket på førehand halverar du tidsbruken den dagen du må ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå