Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Lei av å være konstant trøtt og nedfor, i dag har jeg og mannen kranglet igjen. Forholdet er på bærtur, vi er uenige i alt, jeg hater å være i dette forholdet. Og ingenting gjør meg glad lengre.. Skal jeg virkelig kaste bort energi og tid av livet mitt på denne fyren? Han er sur, gjerrig og manipulativ. Jeg orker ikke mer!!!!!!! Vil bare gå fra ham nå... Anonymous poster hash: 443af...cfc
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Så må du ta en avgjørelse. Forsøke å gjøre noe for forholdet eller avslutte det.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Ååå,som jeg kjenner meg igjen! Jeg er så glad vi ikke har barn sammen eller bor sammen! Gleder meg til han er tilbake fra ferie,for da skal jeg kvitte meg med problemet. Jeg blir mannevond av denne mannen,hans egoisme og hans psykopatiske forsøk på å manipulere meg,og dette finner jeg meg ikke i lenger! ,du må ta et valg. Få han med på at dere skal fikse dette sammen,eller bare gå. Her må du tenke på deg selv. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 284ee...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå