Gå til innhold

Lure app'er til mobil - kom med dem!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kjøpt meg ny Android-telefon, så lurer på hvilke apper DU ikke kan klare deg uten! Jeg har hatt Android-telefon før, men den hadde lagringsproblemer, så hadde ikke plass til noe.

Jeg har nettbrett til spill og det som krever større skjerm, så har vært borti en del, men hva MÅ man ha på telefonen? 

Mine tips er 

180.no - se hvem som ringer evt sjekk hvem som har ringt

BuzzOff - slår av lyden en tidsperiode, f.eks. over natta 

Anonymous poster hash: d16ac...3a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. mine favorittapper er vel facebook, instagram, candy crush, trafikanten (hvis du bor i Oslo/Akershus), apper fra de ulike bankene jeg bruker, 250+ solitaire (kabal altså), 7eleven, narvesen osv hvis du kjøper kaffe der, dropbox, de ulike e-mailene jeg bruker, skype.... det jeg kommer på i farten iallfall  :)

Anonymous poster hash: 10780...4fe
Skrevet

Jeg digger parkerings appen.vet ikke om det bare er i Trondheim men genialt er d ihverfall

Skrevet

Period Tracker - mensenkalender B)

Appen til banken min

Fotor - bilderedigering

Snapchat - bildedeling

Facebook

Solitaire - Kabal

Candy Crush - spill

Angry Birds - spill

Talking Tom - spill for barn

Anonymous poster hash: 9a061...d87
Skrevet

Jeg digger parkerings appen.vet ikke om det bare er i Trondheim men genialt er d ihverfall

Parkeringsapp er gull, bare merk at det er noen prosent dyrere å parkere hvis mn velger åbetale via appen.

Anonymous poster hash: 524bb...62b

Skrevet

Handleliste! Out of Milk heter den. Holder i massevis med gratisversjonen. Finnes uendelig mange handlelister der ute, men denne er enkel og grei uten masse innhold som man ikke trenger.

Skrevet

Takk takk - flere?? :D

Anonymous poster hash: 7f582...e8e
Skrevet

Shazam (hvis du hører sanger du ikke vet hva heter, eller hvis du vil ha sangteksten), mobilabonnementets mine sider-app, bank, yr, 180.no, ruter, trafikanten, parkering, Etsy, ebay, pinterest, TripAdvisor, flytoget, NRK tv

Anonymous poster hash: 524bb...62b

Skrevet

sleep talk recorder :) :)

Hva er det?

Skrevet

Jeg har en som heter 'lyseste lommelykt', endomondo, spotify, facebook, instagram, m.m...

Anonymous poster hash: 749dc...13f
Skrevet

Handleliste! Out of Milk heter den. Holder i massevis med gratisversjonen. Finnes uendelig mange handlelister der ute, men denne er enkel og grei uten masse innhold som man ikke trenger.

Kan man dele listen med andre via den appen? Det har jeg nemlig savnet en app for, kanskje denne er appen for meg... :)

Skrevet

Yr, Shazam er litt morsom (musikkgjenkenningsprogram), div flyselskapsapper, Hormonsjekk (så kan du sjekke om varene du skal kjøpe er "trygge" eller ikke), OsloLufthavn (hvis du reiser fra Gardermoen), NSB og Ruterreise (hvis du bor i Oslo og omegn og skal bruke kollektivtrafikk).

Det er mange flere, men det var de jeg kom på i farten. :)

Skrevet

Jeg bruker Ruter sin app til å kjøpe billetter på tog, buss og trikk. Lastet dessuten ned en app nå nylig som heter tripit, den lagrer alle billetter, hotellreservasjoner osv. Er koblet til googlemaps og kan vise veien fra det ene til de andre stedet også. Og så har jeg inne elixia for å reservere gruppetimer. 

Gjest lemon-aid
Skrevet

sleep talk recorder :) :)

Hva er det?

Tar opp lyder og stemmer i søvne, slik at du kan høre dem dagen etter. Ganske artig hvis partner snakker i søvne, f eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...