Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Når jeg skal reise med babyen til utlandet uten ham? Skal til sommerhuset til foreldrene mine som ligger sør i Europa, men far har ikke mulighet til å bli med.Kan de (på flyplassen) tro jeg skal kidnappe babyen og jeg må ha et samtykke fra ham at det er ok? Eller er jeg helt på vidda nå..? Anonymous poster hash: 53095...2b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Har du og baby samme etternavn? Har en venninne som fikk problemer da hun landet i London med babyen sin fordi de hadde ulike etternavn i passet og hun kunne ikke bevise at det faktisk var hennes datter... Det var visst et triks å ta fødselsattest med. Men har aldri hørt at far må gi samtykke for en ferietur. Anonymous poster hash: 87d69...4d7
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Bare du har passet med deg skal det ikke være noe problem, men fødselsatesten kan være en god forsikkring for å få en eventuell kontroll til å gå raskere. Anonymous poster hash: bddca...c64
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Ok, takk for svar dere! Vi har samme etternavn, og tar selvfølgelig med pass, men da tar jeg med fødselsattesten i tillegg bare sånn for sikkerhets skyld HI Anonymous poster hash: 53095...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå