Iiiiik Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Tikk takk, tikk takk, det nærmer seg ferie Tikk takk, tikk takk, jeg teller ned Tikk takk, tikk takk, alle lister er skrevet Tikk takk, tikk takk, vikarer er lagt inn i alle systemer Tikk takk, tikk takk, fraværsmelding er aktivert på jobbmailen Tikk takk, tikk takk, jeg har lest inn melding på telefonsvareren om at jeg er tilgjengelig først om tre uker Tikk takk, tikk takk, jeg tror kanskje de klarer seg uten meg Tikk takk, tikk takk, om ca 42 timer suser bilen sørover mot den italienske riviera med diverse planlagte stopp på veien
bIomstre Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Åh, Italia er flott! God tur, spis en gelato for meg ...og jeg teller fremdeles ikke ned til ferien i timer, ja, ja. Kongeparken i helga, det blir stas, hurra!
Iiiiik Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2013 Skal spise masse is - italiensk kaffeis er noe av det beste jeg kan tenke meg. Skal tenke på deg mens jeg spiser dem, blomstre
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Fine feriemeldinga! du burde egt ha hovedinnlegget her som fraværsmelding, Iiiiik! God tur og kjør pent og velt deg i is og flørt med masse unge italienere ! Blomstre, jeg teller heller ikke ned sånn aktivt, jeg driver punktferie og dagens starter snart! Helgen skal jeg reise vekk også, så da kjennes det alltid ut som lenger helg - skal innvie noens veranda med stil, hehe, så det kan bli artig og definitivt ferie-aktig!
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Fine feriemeldinga! du burde egt ha hovedinnlegget her som fraværsmelding, Iiiiik! God tur og kjør pent og velt deg i is og flørt med masse unge italienere ! Blomstre, jeg teller heller ikke ned sånn aktivt, jeg driver punktferie og dagens starter snart! Helgen skal jeg reise vekk også, så da kjennes det alltid ut som lenger helg - skal innvie noens veranda med stil, hehe, så det kan bli artig og definitivt ferie-aktig! Herregud, jeg har fått Se&Hor-virus, beklager alle utropstegnene.
Gjest Siklerotte Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 God tur, kos deg masse i fine Italia! Jeg skulle gjerne ha dratt selv, hvis det hadde vært mulig... Spis og drikk rikelig, det viktigste er å komme litt i pluss i ferien, på flere måter.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 God ferie, og god tur Mmmm, fikk lyst på kaffeis Drikk en for meg også da
Gjest amandine Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Nyt for alt det er verdt! Jeg har akkurat skrudd igjen alle husets ventiler så ikke vinden skal vekke mann og barn mens jeg heller i meg rødvin.:-) Skel snart ut og se solen gå ned. Med anorakk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå