bIomstre Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Jeg plantet da vittelig en i fjor? Det er en staude? Hvor er den? Hvordan burde den sett ut ved dette tidspunkt?...
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Burde vel ha blomstret nå? Men har du tatt med i beregningen at man sjelden husker riktig i forhold til hvor man tror man plantet ting?
bIomstre Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2013 Hm, jeg får lete en gang til. Spørs om den har blitt offer for spaniablåstjernene som var all-over i år, og de legger bladene sine oppå alt etterpå... lete under!
Gjest amandine Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Småkinasøten til naboen min er avblomstret allerede i juni? Knall blå fining?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Et lite tips hvis det finnes andre som sliter med samme teflonhjerne som meg selv; lag et "kart" over hvor du plasserer hvilke blomster. Det er gull å ha året etter! Der skriver jeg også ned hvilke blomster jeg evnt har fjernet fordi de ikke passet inn, og hvor jeg har en ledig plass. Kontrollfreak jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå