Gå til innhold

Havner man i helvete hvis man tatoverer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt redd nå

Anonymous poster hash: 5273b...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om man følger talmud tror man det ja.

Anonymous poster hash: 3912a...527

Skrevet

Alle havner i hævlete siden ingen klarer å følge den onde mannen Guds ord 100 %.

Anonymous poster hash: 108fc...a8d
Skrevet

Kan ikkje sjå vekk frå det ;)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Trur ikke engang de kristne trur det der egentlig.

Er fryktelig mange kristne som glemmer bort at deres Gud sier han skal dømme ikke de i hvertfall. Eller for å si det enkelt de kristne som trur udøpte barn havner i helvete tror ikke på den Gud jeg hørte om som liten.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Er fryktelig mange kristne som glemmer bort at deres Gud sier han skal dømme ikke de i hvertfall. Eller for å si det enkelt de kristne som trur udøpte barn havner i helvete tror ikke på den Gud jeg hørte om som liten.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Skrevet

I flg islam er det haram tror jeg, men usikker om det er så ille at du havner i helvete.

Skrevet

Jeg vet er ER et helvete å tatovere seg da :) (vondt)

Anonymous poster hash: bef3c...494
Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg anser i hvert fall tatoveringer som djevelens verk.

Skrevet

Det er en vanlig misforståelse, man havner ikke i helvete. Derimot risikerer man å bli stemplet som harry resten av livet. Og når man en gang dør kommer man på samme avdeling som de som har hatt emmaljunga barnevogn og vognskilt med navn, de som bruker lysfat og generelt innreder med chabby chic og de som handler på ullared.

Så stålsett deg!

Skrevet

Jeg vet er ER et helvete å tatovere seg da :) (vondt)

Anonymous poster hash: bef3c...494

Pyse :P

Skrevet

Bare hvis det er en stor tatovering. Har man tatovert et kors er man safe uansett størrelse.

Skrevet

Man drar til himmelen for været og helvete for bekjentskapet sin del. Men har tattovert en engel så nå skal vi se hvordan det går!

Skrevet (endret)

Selvsagt!! Det samme gjelder om man bryter ekteskapet, henget ut klesvask på en søndag, banner, drikker alkohol og får barn uten å være gift.

Undertegnede er forberedt på at hun kommer til å steke nede hos "Gamle Erik", ja ... zizzle-zizzle :D

P.S:

Det er forresten helt greit å kaste stein på naboen hvis han dyrket de samme tingene i hagen sin flere år på rad - det står i bibelen.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

I flg islam er det haram tror jeg, men usikker om det er så ille at du havner i helvete.

Det er haram, men kvalifiserer (så vidt jeg vet) ikke til å komme til Helvete :-)
Skrevet

Du kan risikere det samme om du går med klær laget av flere enn to ulike stoffer.

Skrevet

I harryhelvete iallfall. Jeg og mannen går klar, håper det går barna like vel ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...