klg,2 boys now:) Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Din mann og reise på weekend i England i slutten av august når du har termin i starten på oktober?
Gjest Siklerotte Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Nei, selvfølgelig ikke, jeg er ikke vergen hans.
duracellmamma Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Nei hadde holdt han fanget hjemme og bundet han fast med håndjern!
klg,2 boys now:) Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2013 En bekjent mener at det er hennes fulle rett og hun forstår ikke hvorfor vi andre ikke ser hennes side av saken.jeg gjør virkelig ikke d..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Nei, hvrfor skulle jeg det? Anonymous poster hash: 929f8...13d
Gjest meg&mini Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Så nærme termin? Er han ikke riktig KLOK?!!!?!?!! Hadde kastet han på huet og ræva ut. ......... Nei, jeg hadde ikke nektet min det. Hadde heller tvunget han til å dra ;p Synes småsynd i mannen hennes.. Håper han drar uansett.
Superdolly Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Nei, det hadde virkelig ikke falt meg inn å nekte ham.
3 er nok! Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Nei, det hadde jeg ikke dersom det var mitt første barn, og hadde heller ikke gjort det dersom jeg var frisk selvom jeg hadde flere barn. Hadde jeg derimot hatt to andre unger og ikke følte meg helt bra (jeg er stort sett sengeliggende når jeg er gravid), så hadde jeg helst sett at han ikke dro.
Soon to be mum Skrevet 12. juli 2013 #10 Skrevet 12. juli 2013 Nei, men jeg hadde for første gang i mitt liv forlangt en skikkelig fin reisegave. Hehehe...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Jeg hadde ikke kunnet NEKTE han det, men jeg hadde blitt veldig skuffa over han. Er ikke usannsynlig å gå i fødsel fire uker før termin, og hvis han ville risikert å gå glipp av fødselen for en helgetur til England, ja da hadde jeg ikke følt at jeg og barnet var så mye verd. Hadde jeg født alene mens han var på tur, ville jeg hatt vanskelig for å noensinne tilgi det. Anonymous poster hash: 2d265...223
DaTuMa Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Hadde det vært helga før termim kunne jeg skjønt det. Men ikke når det er så lenge igjen.
Elsker livet Skrevet 12. juli 2013 #13 Skrevet 12. juli 2013 Jeg hadde ikke nektet, men hadde forklart at jeg trengte han hjemme. Da hadde han nok tatt hensyn til det om det bare var en tur for å kose seg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #16 Skrevet 12. juli 2013 Kunne ikke nektet ham det, og den siste uka i august hadde nok gått greit. Men hadde det vært i september hadde jeg nok ønsket ham hjemme og ytret et ønske om det. Jeg har nemlig aldri gått til termin med mine 4 barn, og jeg har født tidligere og tidligere for hver gang. Uke 36 med siste. Så jeg hadde blitt litt stressa om han skulle dratt bort. Men England er jo ikke langt unna, og skulle det starte så får han hive seg på første fly hjem. Er han selv som eventuelt går glipp av fødselen så det er verst for ham om han ikke er hjemme skulle hun gått i fødsel.. Anonymous poster hash: 50b6d...0bd
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 12. juli 2013 #17 Skrevet 12. juli 2013 Jeg hadde nok ikke kommet på at han helst ikke skulle reist engang. 4 uker til termin er lenge og man kan ikke sette alt på vent fordi om man skal føde. Men nå er kanskje jeg litt 'miljøskadd' siden mannen reiser mye og var på reis en uke før termin med minste. For meg var det ingen krise om jeg måtte føde alene, men skjønner at man er forskjellige der. Men som sagt, 4-5 uker før termin må man da kunne leve som normalt.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. juli 2013 #18 Skrevet 12. juli 2013 Hadde heller ønsket han en god tur og forlangt en fin reisegave... Kanskje jeg er skadd på et vis, men uansett, 4 uker før termin ser jeg ikke som et problem nei... Tross jeg har født alt for tidlig før..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #19 Skrevet 12. juli 2013 Jeg satte en grense på 1 mnd før termin når det gjelder reise når det ikke går an å komme seg hjem innen 2-3 timer. Siden jeg fødte relativt raskt og også litt før termin med førstemann, så ville jeg ikke endret på reglene for en eventuell andremann. Men i tilfellet her så virker det som det er litt over en måned og da ville jeg nok godtatt det. Selv om jeg faktisk ikke ser hvorfor han ikke har planlagt turen litt før så de kunne reist en måned tidligere for eksempel. Anonymous poster hash: 61c58...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå