Gå til innhold

når begynte barna deres å sove på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 13 mnd snart og jeg sover enda med henne. Får ikke sove uten henne. Redd for at noe skal være galt.. føler jeg har mer kontroll når jeg sover med henne. Hun har rom i 2. Etg og vi i 1. Etg.. så jeg føler det er så "langt" vekke også... gikk det greit for dere? Klarte dere sove i begynnelsen?

Anonymous poster hash: dd8c3...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke lagt hun på eget rom i en annen etasje på leeeenge enda.

Ungene her flyttet inn på eget rom da

Eldstemann da han var 4 mnd og junior da han var 1 år(pga flytting og manko på rom før d)

Skrevet

Min eldste var nesten to.

Yngste er 9 mnd og flytter ut nå, han blir forstyrra av oss så jeg tror han vil sove mye bedre på eget rom.

Skrevet

begge var 6 mnd når de flyttet på eget rom, hadde babysitter på inne hos minste så jeg hører henne om det skulle være noe.

Skrevet

6 mnd på naborommet med babycall på :)

Skrevet

Min var 6 mnd da hun ble flyttet inn på eget rom, og sover der med babycall på. 

Rommet er nærmest stua, og er kun 3 vegger mellom hennes og vårt soverom, så om babycallen svikter hører vi henne fordetom :)

Hadde ikke lagt henne i en egen etasje, nei.. 

Anonymous poster hash: 92245...770
Skrevet

Begge var ca to uker da de begynte å sove på eget rom. Vi sover bedre da alle sammen! De har også sovet hele natta siden de var rundt en mnd.

Anonymous poster hash: 2df95...a8a

Skrevet

Begge var ca to uker da de begynte å sove på eget rom. Vi sover bedre da alle sammen! De har også sovet hele natta siden de var rundt en mnd.

Anonymous poster hash: 2df95...a8a

Skrevet

8 mmd. Det var utrolig deilig. Man sover bedre alle sammen. Denne gangen tenkte vi å prøve ved 3 mnd. Har en ekstra voksenseng på barnerommet som en av oss kan legge oss i om nødvendig

Skrevet

Hun var 3 1/2 mnd. Ligger på naborommet og har dørene åpne + babycall :-)

Skrevet

De har vært ca. 1 år, og har fått rom rett ved siden av oss. Litt ubehagelig i starten, men det har gått helt fint. Tror ikke jeg hadde vært komfortabel med å hatt ett så lite barn i en etasje for seg selv.

Skrevet

Nr en flyttet på eget rom da hun var ca 2,5 år,minsten rett før han rundet året. De sover nå på samme rom :-) Vegg i vegg med oss. Når vi flytter får begge eget rom, og vi skal sove i samme etg.

Skrevet

De var hhv 6 og 4 mndr. Vegg i vegg og med åpne dører.

Skrevet

Hun flyttet når hun var 10 mnd.Eldste var ca 12 mnd og mellomste 18 mnd.

Skrevet

4 og 6 mnd. Sover hele natten

Anonymous poster hash: 619b9...037
Skrevet

Eldste var ett år, yngste var kanskje 6-7 mnd da han flytta inn til storesøster. Tok han gjerne inn til meg for nattamming og sov sammen resten av natta til vi slutta med nattamming rundt 8 mnd. Aldri vært bekymret. Tror de som venter i det lengste blir mer bekymra enn de som gjør det tidligst mulig.

Anonymous poster hash: d72a0...fe5
Skrevet

10 mnd. Hun har rom rett over gangen, så hører veldig godt om hun våkner/ skriker. Kommer til å legge lillebror i magen på eget om når han er på samme alder også. Hans rom ligger også rett over gangen:)

Anonymous poster hash: d8f7d...c6b

Skrevet

Jenta her er 2 år, og hun sover på samme rom som oss, men i egen seng. Får meg ikke til å legge henne på eget rom enda. Er veldig trygt å ha henne der. Ingen forstyrrer hverandre og det fungerer godt så langt hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...