Bustetroll Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Skulle bare ta bilde av teksten, men så kom lillemann og gjorde bildet ekstra fint.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Ser jo knapt hunden, så det kan vel ikke akkurat kalles et blinkskudd. Anonymous poster hash: 515aa...dcd
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Er det hunden som er gutten din? Anonymous poster hash: 2ac7e...4c1
Bustetroll Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2013 Er det hunden som er gutten din? Anonymous poster hash: 2ac7e...4c1 Ser du mange andre gutter på bildet?
Bustetroll Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2013 Ser jo knapt hunden, så det kan vel ikke akkurat kalles et blinkskudd. Anonymous poster hash: 515aa...dcd Nå har jeg ikke kalt det et blinkskudd heller. Men syntes det var artig at jeg fikk han med tissende på søppelbøtta . Passet fint
Poetika med K Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Ser jo knapt hunden, så det kan vel ikke akkurat kalles et blinkskudd. Anonymous poster hash: 515aa...dcd Nå har jeg ikke kalt det et blinkskudd heller. Men syntes det var artig at jeg fikk han med tissende på søppelbøtta . Passet fint Aha, nå skjønner jeg. Men når du skrev gutten min så var jeg sikker på du mente sønnen din. Og det er da faktisk ikke mulig å se at pelsdotten nederst i hjørnet tisser?!?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Ser jo ikke engang at hunden tisser, ser bare en deler av en lodott. Anonymous poster hash: 515aa...dcd
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Jeg trodde du mente at sønnen din hadde tatt bildet og skjønte heller ingenting. Og som det sies så ser man ikke at hunden tisser, så det var ikke så lett å skjønne innlegget ditt, haha Anonymous poster hash: 0611f...f2c
Bustetroll Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2013 Jeg trodde du mente at sønnen din hadde tatt bildet og skjønte heller ingenting. Og som det sies så ser man ikke at hunden tisser, så det var ikke så lett å skjønne innlegget ditt, haha Anonymous poster hash: 0611f...f2c Hehe nei det er kanskje ikke så lett for andre å se at han tisser Men det gjør han altså
Bustetroll Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2013 Ser jo knapt hunden, så det kan vel ikke akkurat kalles et blinkskudd. Anonymous poster hash: 515aa...dcd Nå har jeg ikke kalt det et blinkskudd heller. Men syntes det var artig at jeg fikk han med tissende på søppelbøtta . Passet fint Aha, nå skjønner jeg. Men når du skrev gutten min så var jeg sikker på du mente sønnen din. Og det er da faktisk ikke mulig å se at pelsdotten nederst i hjørnet tisser?!? Nei kanskje ikke for andre. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå