Bustetroll Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Skulle bare ta bilde av teksten, men gutten min gjorde bildet mye finere. Har lyst til å kaste en hundebæsj i hodet på den som skrev dette. Fysj
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Skulle bare ta bilde av teksten, men gutten min gjorde bildet mye finere. Har lyst til å kaste en hundebæsj i hodet på den som skrev dette. Fysj Hæ? Nå skjønte jeg ingenting. Noe jeg har gått glipp av?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Hun har opprettet to like emner, se det andre så får dere the missing link. Anonymous poster hash: 99eac...d7f
Bustetroll Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2013 Ja hater det at man må trykke på "legg ved fil" ETTER man har valgt fil. Teit opplegg.Men slapp av, har ikke begynt SÅ tidlig
Poetika med K Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Ja hater det at man må trykke på "legg ved fil" ETTER man har valgt fil. Teit opplegg. Men slapp av, har ikke begynt SÅ tidlig Nå så jeg også det andre innlegget ditt. Men jeg lurer fortsatt på om du er full. Eller så er det jeg som har litt tungt for det.
Bustetroll Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2013 Ja hater det at man må trykke på "legg ved fil" ETTER man har valgt fil. Teit opplegg. Men slapp av, har ikke begynt SÅ tidlig Nå så jeg også det andre innlegget ditt. Men jeg lurer fortsatt på om du er full. Eller så er det jeg som har litt tungt for det. Teksten på bildet sier "Dette er ikke en hundedo". Da jeg skulle ta bilde av teksten, fikk jeg også med bikkja mi nedi hjørnet, som faktisk tisser PÅ søppelbøtta.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Sønnen hennes har skrevet på en søppelkasse fordi de ikke vil ha poser med hundebæsj i den. Anonymous poster hash: 1024c...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå