Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Har noen kjøpt vogn med understell, liggedel og sittedel som må taes med på fly? Gikk det bra? Ble det dyrt? Ble det mye styr på flyplassen? Norwegian ramser opp masse mål som vognen må holde seg innenfor og jeg tror disse målene skal gå bra, men må jeg pakke disse tingene separat? Altså at jeg må sende sittedelen i en egen pakke ved siden av bagdelen og understellet? Anonymous poster hash: 54164...a35
It's all about me Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Kjøpte vogn med alt utstyr i USA. Reiste da hjem med to vogner og en trille, var ikke noe problem. Men da hadde vi også kjøpt transportbag til den nyeste.
Gjest @---;- Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Vær bare obs på at Norwegian dekker ikke skade på vogna hvis den ikke er forsvarlig pakket. Skal ikke si det 100% sikkert, men tror faktisk de krever prampack hvis de skal dekke skader.
Gjest @---;- Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Vær bare obs på at Norwegian dekker ikke skade på vogna hvis den ikke er forsvarlig pakket. Skal ikke si det 100% sikkert, men tror faktisk de krever prampack hvis de skal dekke skader. Glemte foresten å si at vogn er en del av bagasjen til barn. Så reiser du med barn får du den med gratis. Har du ikke med barn så er jeg litt usikker på om den går som ekstrabag eller spesialbagasje. Men, spesialbagasje ligger normalt på rundt 200-250kr
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Jeg måtte sende den som spesialbaggasje og det kostet 250 hvis jeg ikke husker feil. Også måtte jeg enten kjøpe prampack eller leie airschell for at de skal dekke eventuelle skader. Men jeg må vel eventuelt leie 2 airschell? Er vet noen om det er plass til alt i en? Det er en duo vogn jeg planlegger å kjøpe.. Anonymous poster hash: 54164...a35
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Vi kjøpte vogn i utlandet (England) Hadde ikke barnet med oss. Det kostet ikke noe. Husker ikke om vi reiste med SAS eller klm.. Anonymous poster hash: 4c7c6...786
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Vi var nylig i USA med vår lille baby som da var 3 mnd, har en trehjuling med hardbag. Kjøpte Prampack og slo sammen vognen for så å legge hardbagen oppå. Vi fløy med KLM og det kostet ingenting ekstra for vognen, den er en del av babyens bagasje. Men du må som regel gå til spesialbagasje-stedet på flyplassene for å levere/hente. Men vi hadde altså ikke med sittedel da, så vet jo ikke om den også ville fått plass oppi. På veien hjem hadde vi så mye bagasje at vi pakket litt ekstra oppi hardbagen og Prampacken selv om dette ikke er lov, men de sa ingenting, bare synes at vognen veide litt mye... Anonymous poster hash: b56a8...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå