Gå til innhold

Hva kan jeg selge brudekjolen for?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mye kan jeg selge brudekjole for synes dere? Brukt en gang. Halv pris?

Synes det er utrolig vanskelig...

2012 modell og kjøpte den for rundt 15000,-

Endret av siot
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke til å legge ut bilde av den...

Skrevet

Min kostet 15000, full pris. Men pga ombyggingsalg fikk jeg den for 7500. Jeg fikk ikke solgt den for halve, av den halve prisen en gang....Tror 3500 var siste pris jeg la inn, men vil egentlig ha 5000. For den ble renset og det kostet 1500. Så nå beholder jeg den selv.Fikk ikke forespørsel på 3500 heller. Min er en original Ellis, det er en størrelse 38, og jeg trengte ikke gjøre noe med den, så den er hverken lagt opp, sydd inn eller ut...

Selv om dama på bildet ser ut som "narkovrak" eller i det minste, som hun har "Knullesvei",- så er kjolen fin :) He-he... Her er bildet av den: Får ikke limt inn link, men søk på Ellis Bridal 11131..Synes ikke den er stygg selv da, men mulig den er det for alle andre? :)

Men har et inntrykk av at det er utodlig vanskelig og få solgt brukte kjoler, da jeg selv var mye inne og lette etter det. Jeg fant et par aktuelle, men de aller fleste måtte jeg slå fra meg forde de enten var sydd opp (jeg er 180 lang, og få kjoler var tilpasset den høyd, jeg ville dessuten ha LITT hæler..), eller de var priset langt over det jeg kunne få en ubrukt for på salg.... Og jeg la merke til at kjolene lå LEEEEENGE ute, og jeg tro ingen av de jeg fant aktuell i første omgan, ble solgt/fjernet fra annonsegalleriet på FINN. Folk har god råd, og når det kommer til KJOLEN, tror jeg det er det siste man velger og spare på.....Og dessuten, kjøper man den privat,- og må få den tilpasset, koster det gjerne en del..Mot og kjøpe på salong, og få den tilpasset, inkl i prisen....

Anonymous poster hash: 04560...61b
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg betalte 900 kr for min, sydd på mål. Kan jo være det som gjør det vanskelig å selge nå. Har et par venninner som sliter med å selge sine til under halv pris

Skrevet

Tror de som er ute etter en god deal som tidligere kjøpte brukt kjøper heler på nett nå.ei venninne av meg holdt på i 2 år for å få solgt sin,trur hun ente opp med og få 1700 og renses koster 1500 så sier seg selv at d er ikke noe du tjener på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...