Gå til innhold

Hvilken kroppsform er dette? Bilde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hun ser da ikke ut som en mann... Bare fordi fettet ikke bugner i kvinnelige "former" . Ja for mange som sier fett er former... Uansett hvordan det er fordelt...

Anonymous poster hash: 36f71...4a5

Man kan fint ha former uten å ha fett.

Her f.eks, kvinnelige former, uten fett.

victorias-secret-5.jpg?w=500

Jeg synes bildet til HI ser ut som typisk guttefasong, om det er smale hofter eller bred midje er vanskelig å si, men det er ingen innsving i midjen der.

Anonymous poster hash: b2190...4f6

Det var en ekkel kropp :S

Til HI: Tror det heter søyle. Du er heldig, for klær sitter nok fantastisk på deg!

Du har ikke en guttekropp, men en slank kropp mange sikkert misunner deg. Og du har IKKE store lår! Jeg har timeglassfasong og det er ikke alltid noe å trakte etter. Legger jeg på meg blir det til en slapp og utflytende timeglass, og det er ikke mye fint. 

Anonymous poster hash: 08360...42d

Ekkel kropp? Nå får du gi deg, det er bare løgn :)

Anonymous poster hash: 11cf9...339

Nei, det er min mening :) Hun er for tynn, og for smal overkropp. Hadde hun lagt på seg en 5-10 kilo hadde hun nok vært nydelig :)

Anonymous poster hash: 08360...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg kan se, har du bredere skuldre enn hofte. Du har en V-form, slik en mann har. Men du har mer kvinnelige hofter likevel. Jeg ville uansett sagt V-form.

Anonymous poster hash: 3cd18...3d0

Og forresten, jeg mente ikke at du lignet en mann på noe vis. Du har som sagt kvinnelige hofter, og det jeg kan se av lårene dine er absolutt kvinnelig. Bryster også, selvfølgelig. En kvinnelig V-form :) 

Du ser veldig bra ut :) 

Anonymous poster hash: 3cd18...3d0

Skrevet

Minner om min første kjæreste da han var 16, så jeg vil si mannlig kroppsform.Med bryster. Men det ser ikke så verst ut ;-)

Anonymous poster hash: cead4...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...