Gå til innhold

Mor stakk baby med saks 90 ganger!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg vil ikke lese:(

Håper noen stikker henne med saks 180 ganger..

Skrevet

Det der gidder jeg ikke lese!

Skrevet

Fy faen, syke folk.... Er jo ikke meningen når babyen biter under amming... Rart han lever... Er mange som ikke fortjener barn dessverre... Bare synd dem ikke forstår det selv :(

Skrevet

Stakkars baby! Takk og lov for at han klarte seg, og at han hadde snarrådige onkler til stede! Verste er at myndighetene mener at barnet er trygg hjemme pga onklene, at moren stikker babyen med saks fordi hun blir bitt en gang under amming, nei, har ikke ord for hva jeg mener om en slik mor!

Skrevet

Syykt at myndighetene sender han hjem igjen. Moren hadde ikke tegn på psykiske problemer? Men det var jo ikke henne som fikk babyen på sykehus engang!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Hva faen?!!!!! Hvem gjør slikt mot barnet sitt! Og bare fordi han bet moren sin under amming :( Kan forstå det gjorde vondt å bli bitt, men hvordan kunne hun se dette rettferdig!!!!! SYKE KVINNEMENNESKE!!!!

Samtidig mener myndigheten at moren skal få han tilbake???? Hvem kan gjøre noe slikt mot et barn! Ikke bare er mora is kald i hjertet (garantert pga psyken.. Håper nesten det hvertfall, for mennesker kan da ikke være slik med andre om de er friske i topplokket) men myndigheta sender han tilbake til en nok så sikker smertefull oppvekst, i verstefall død :-o

Endret av <3Barn&Engler<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...