Gå til innhold

Min mann sammenlignet veer med å bli...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har han sett på Friends? Der er Chandler dum nok til å si det samme... :P 

Vondeste jeg kan tenke meg er keisersnitt... aldri igjen håper jeg.. Usj!!

Anonymous poster hash: 950f3...469
Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGENTING ER VONDERE ENN Å FØDE!!

Anonymous poster hash: f378c...61e

Selvfølgelig er det mye som er vondere. Det største problemet med fødselssmertene er at de varer såpass lenge, ikke at de nødvendig vis er så helt ille i seg selv.

Anonymous poster hash: 241a1...302

Tror ikke noe på at det er mye som er vondere enn å føde.

For meg var det i hvertfall mye vondere å få kneet av ledd og å miste et kumlokk på foten enn å føde.

Er du heldig så er det å føde det vondeste du kommer til å oppleve, men det finnes mye som kan være værre.

Skrevet

Min mann var sikker i sin mening da han sa "Det vondeste som finnes må være å føde," etter at jeg hadde født. Jeg husker ikke stort av fødselen, men for meg er det bare et par tilfeller jeg ser tilbake på som "smerte" i forbindelse med fødselen. Jeg syntes det brystsprenget jeg hadde idag tidlig var verre... 

Anonymous poster hash: 66bbc...235
Skrevet

INGENTING ER VONDERE ENN Å FØDE!!

Selvfølgelig er det mye som er vondere. Det største problemet med fødselssmertene er at de varer såpass lenge, ikke at de nødvendig vis er så helt ille i seg selv.

Tror ikke noe på at det er mye som er vondere enn å føde.

For meg var det i hvertfall mye vondere å få kneet av ledd og å miste et kumlokk på foten enn å føde.

Er du heldig så er det å føde det vondeste du kommer til å oppleve, men det finnes mye som kan være værre.

Vil nok heller si jeg var veldig uheldig :)

Skrevet

Ballesmekk hver gang dama får rier ja, det hadde vært noe :D

Tror nesten vi får spørre Dagfinn Lyngbø(?), han er vel den eneste som har sammenligningsgrunnlag.. Hehe

Har forresten hørt at nyrestein kan sammenlignes med fødsel på smerteskalaen.. Vet ikke om det stemmer...

Anonymous poster hash: 0d0c5...2a0

Skrevet

Åh here we go. Kan dere aldri lære at alle fødsler er forskjellig? Bortkastet tid å diskutere hva som er vondere enn fødsel! For meg er det det vondeste jeg ever har, og forhåpentligvis, vil oppleve. Mine forutsetninger er andre enn dine. Rier kommer i forskjellig styrke hele veien (mine var på det sterkeste i 13 timer i følge skjemaet), smerteterskler er forskjellig (uten at man er tøffere av den grunn, tror ikke smerteterskel er noe man velger selv), fødselsforløp er forskjellig osv. Pluss at kroppene våre er laget forskjellig. Slutt å konkurrer om hvem som er tøffest og flinkest, vær heller stolte av oss alle sammen som faktisk har gått gjennom det. Om du hadde en lett fødsel, sett pris på det og slutt å tro at det nødvendigvis kun skyldes egen innsats. Og slutt i hvertfall å få folk med tyngre fødsel til å føle seg dårligere, om noe trenger de ekstra oppmuntring!

Skrevet

Da kan du jo holde han i pungen isteden for hånda når du føder:-)

Skrevet

Haha, min da:

Mente at brainfreeze var verre enn å føde.

Personlig antydet jeg på et tidspunkt at jeg heller ville føde igjen enn å få løsnet muskelknuter i nakken, så det kan hende mannen din er inne på noe :P
Skrevet

For meg var amming mye verre enn å føde!

Anonymous poster hash: f7b3d...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...